anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego usługa Allegro Pay Business jest niedostępna?

HELVETIA10
#8 Zapaleniec#

Dlaczego usługa Allegro Pay Business jest niedostępna? Mam doładowane środki, nie zalegam nic w " rachunkach" z allegro. Ponadto próbowałam czyszczenia haseł, kart intognito itp. 

oznacz moderatorów
36 ODPOWIEDZI 36

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Eckertas Twoje konto firmowe nie jest zweryfikowane, dokończ weryfikację (sprawdź zakładkę Moja sprzedaż). W razie problemów napisz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

oznacz moderatorów

Eckertas
#7 Wielbiciel#

Jestem tylko kupującym, usługa działała bez zarzutu, problem występuje od kilku dni

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Eckertas Masz konto firmowe, dlatego korzystasz z Allegro Pay Business, a nie zwykłego Allegro Pay. Żeby skorzystać z Allegro Pay Business dla kont firmowych musisz zweryfikować swoje konto firmowe. 

oznacz moderatorów

DAKSTEEL
#8 Zapaleniec#

Witaj,

Czy jest jakiś sposób, żeby włączyć usługę APB dla konta firmowego, które zostało zarejestrowane 5 lat temu? Nie mogę skorzystać z Allegro Pay Business, ponieważ jak się dowiedziałam od boota Aliny, mam za krótką historię zakupów na tym koncie. Faktycznie, do tej pory zakupy firmowe robiliśmy na swoim prywatnym koncie Allegro...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DAKSTEEL to nie jest tego kwestia, odpowiedź Alliny dotyczy Allegro Pay, a nie Allegro Pay Business. Z tego co napisałeś wynika, że usługa jest u Ciebie aktywna, skoro masz przyznany limit. Czy podczas zakupu, wybierasz pierwszy ze swoich adresów fakturowych, oznaczony etykietą "60 dni na spłatę"?

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

DAKSTEEL
#8 Zapaleniec#

Nie widzę oznaczenia "60 dni na spłatę" przy swoim adresie fakturowym.

Taką plakietkę widzę przy cenie produktu, który mam w koszyku.

DAKSTEEL_0-1708254207777.png

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DAKSTEEL a czy gdy wchodzisz w dane do faktury, to możesz wybrać adres oznaczony tą etykietą?

la_nika_0-1708255197726.png

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

DAKSTEEL
#8 Zapaleniec#

Tak, mogę wybrać adres z tym oznaczeniem.

Jednak nadal pokazuje komunikat, że usługa niedostępna:

DAKSTEEL_0-1708255771826.png

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DAKSTEEL ok, dziękuję! Wyjaśnię to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

DAKSTEEL
#8 Zapaleniec#

Dzięki serdeczne za pomoc!

Pozdrawiam 🙂

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DAKSTEEL napisz proszę do nas za pomocą tego formularza, problem jest spowodowany tym, że doszło do zmiany numeru telefonu i to spowodowało blokadę. W wiadomości napisz proszę, czy to Ty zmieniłeś numer, Doradca zweryfikuje Twoją tożsamość i będzie mógł odblokować usługę. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

DAKSTEEL
#8 Zapaleniec#

  @la_nika dziękuję za pomoc. Usługa została odblokowana!

Miłego dnia 🙂

oznacz moderatorów

SamroPL
#8 Zapaleniec#

Witam, mam ten sam problem, zdaje się, że po zmianie telefonu... prośba o pilną pomoc

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SamroPL w takim razie konieczny będzie kontakt za pomocą formularza
Doradca zweryfikuje Twoją tożsamość i będzie mógł odblokować usługę. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

SamroPL
#8 Zapaleniec#

udało się, dzięki!

oznacz moderatorów

TrafficMarketing
#9 Pomysłodawca#

Mam ten sam problem, właśnie aktywowałem usługę ale przy dokonywaniu zakupu NIE MA opcji danych do faktury dla odroczonych płatności.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@TrafficMarketing w takim razie tutaj również najszybciej będzie jeśli napiszesz do nas za pomocą formularza. Doradca Allegro Pay Business będzie mógł zweryfikować, co stanowi problem i podpowiedzieć, co należy zrobić. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów