Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam od przeszło pół roku próbuje się dowiedzieć dlaczego na moich aukcjach nie ma widocznej ikony Allegro Pay choć taka forma jest dostępna w płatnościach na tych aukcjach. Support to jakaś kpina. Ich praca polega na bezmyślnym wklejaniu nic nie wnoszących odpowiedzi typu przekazuje dalej do wsparcia technicznego. Mają problem ze zrozumieniem co jest istota problemu i ciągle klepią że usługa nie jest dla mnie dostępna. Nie potrafią wyjaśnić dlaczego w takim razie jest możliwość zakupu poprzez allegro Pay na tych aukcjach. Przerasta ich to chyba... Czy jest tu może jakaś kompetentną osoba która jest w stanie mi pomóc w tej sprawie. 6 miesięcy to trochę długo na zrozumienie problemu....
Ty jesteś kupującym i masz aktywny Allegro Pay i nie możesz kupić?
Nie. Sprawa dotyczy konta na którym sprzedaje. Mam wystawione parę aukcji i na wszystkich jest możliwość zakupu poprzez allegro Pay. Jednak na liście aukcji brak jest ikony
Mozliwosc zakupu poprzez allegro Pay
@liptonp dziękuję za zainteresowanie usługą Allegro Pay. Bardzo mi przykro, ale nie mogę zrobić nic więcej. Stopniowo udostępniamy tą usługę sprzedającym z kontami zwykłymi. W tej chwili mogę jedynie poprosić Cię o cierpliwość.
@la_nika "dziękuję za zainteresowanie usługą Allegro Pay. Bardzo mi przykro, ale nie mogę zrobić nic więcej. Stopniowo udostępniamy tą usługę sprzedającym z kontami zwykłymi. W tej chwili mogę jedynie poprosić Cię o cierpliwość." - rewelacyjna odpowiedź! 😄 Czyli po prostu znów sami nie ogarniacie tego co robicie 😄 nawet tego nie ukrywacie, zero wstydu.
Co to znaczy "stopniowo udostepniacie"? 😮 Albo wprowadzacie jakąś usługę i ma od razu działać sprawnie i dla wszystkich uprawnionych albo jeśli nie jesteście gotowi to nie wprowadzacie jej w ogóle, proste, nie robicie łaski. Jeśli kupię nowy samochód to salon też mi go ma dostarczać stopniowo, po kawałku, w częściach? Żarty jakieś? Ponadto kolega twierdzi, że ten problem występuje od przeszło pół roku i nie może się z wami dogadać (też mam identyczne doświadczenia z pomocą Allegro), więc jak to "stopniowo" tak wygląda to nawet za 10 lat możemy się nie doczekać.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Właśnie takie odpowiedzi dostaje od ponad 6 miesięcy..... Czy zapoznała się Pani Monika z wiadomością powyżej? Ze zrzutami, które udostępniłem?
Proszę ustosunkować się do tego...
Proszę mi wyjaśnić dlaczego kupujący na moich aukcjach może kupić za pomocą allegro pay (zrzuty powyżej) a Pani pisze mi, że usługa jest dla mnie niedostępna....
Czyli jest niedostępna ale działa... 🙂 Myślałem, że tu na szerszym forum wykażą się się Państwo choć odrobiną chęci do diagnozy, weryfikacji problemu.
Spytam ponownie jak od ponad pół roku - Czy zadane pytanie jest dla Pani jasne? Czy jasna jest istota problemu. Czy skoro usługa jest dla mnie niedostępna (bo posiadam zwykłe konto) to prawidłową jest sytuacja, że kupujący na moich aukcjach może skorzystać z tej "niedostępnej usługi" i zapłacić poprzez allegro pay...
Prościej już sie chyba nie dało.... Ale ja już straciłem nadzieję.... Będzie brak odpowiedzi lub "standardowe kopiuj-wklej"
@liptonp Normalni ludzie rozumieją Twoje pytanie ale pracownicy Allegro często nie rozumieją i nie jest to wyjątkowa sytuacja. Miałem z nimi to samo kilka razy. To jest chore.
@liptonp przepraszam, masz rację, pospieszyłam się z odpowiedzią, wybacz moją pomyłkę. Sprawdziłam to dokładniej i skonsultowałam z zespołem technicznym. Problem wynika z błędu, nad rozwiązaniem którego pracujemy. Zgłosiłam Twój przypadek i gdy tylko otrzymam odpowiedź wrócę z nią tutaj.
Proszę o odpowiednią reakcje w zgłoszeniu 23319051.
Ewentualnie wytłumaczenie osoba wymienionym w tym tickecie o co tak naprawdę chodzi.
@la_nika a można wiedzieć dlaczego konsultanci pomocy Allegro ignorują klientów, nie rozumieją zadawanych pytań i wklejają bez zrozumienia gotowe BŁĘDNE odpowiedzi z szablonu? Pytam bo miałem to samo a kolega próbuje się dogadać już od pół roku, wcale mnie to nie dziwi. Można liczyć na ustosunkowanie się do tych nieprawidłowości?
Jest na to dobry sposób. Ja zamierzam całą batalię opublikować na profilach firmy w social mediach. Jak im poleci scoring jako dobrego pracodawcy na takim linkedin to zastanowią się dwa razy kogo zatrudniają...
Jakby mój przełożony dowiedział się o czymś takim to by mnie najpierw wychłostał... a później dopiero zwolnił 😂😂😂
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Apropo w powyższym zgłoszeniu konsultanci nie odpowiadają gdzie można zgłosić reklamację na ich pracę. Udają, że nie było pytania. Rozumiem wstyd. Także poproszę o adres email do niewiem korrdynarora, przełożonego sekcji wsparcia użytkownika...
@liptonp możesz odwołać się od decyzji pracownika za pomocą tego formularza, ale mogę zapewnić Cię, że Doradczyni, która dziś odpowiedziała na Twoje zgłoszenie zareagowała prawidłowo i zgodnie z tym co napisała, skonsultowała sprawę z działem technicznym oraz przeprosiła za to, że wcześniej sprawa nie została zrozumiana i odpowiednio wyjaśniona.
Wkrótce otrzymasz odpowiedź w sprawie nr 23319051.
@wicekdw Doradcy, który odpisują na wiadomości e-mail oraz zgłoszenia przez formularz dokładają starań, aby każdą sprawę rozwiązać możliwe szybko. Zapeweniam Cię, że zależy im na tym, aby pomóc osobom, które do nich piszą. To oczywiście nie oznacza, że nie popełniają błędów, jak my wszyscy.
Przeczytałam Twój wpis na forum i moja koleżnka przekazała tę sprawę dalej.
Wszystkim nam zależy na pomaganiu każdej osobie, która zgłasza się do nas z problemem z Allegro i jest mi przykro, że oboje mieliście takie doświadczenia i jesteście niezadowoleni z korespondencji z pracownikami.
@la_nika Te błędy zdarzają się zdecydowanie zbyt często. Moim zdaniem, ogólnie jako firma, Allegro właśnie nie dokłada starań, żeby Pomoc Allegro była na odpowiednim poziomie jakości. Szkoda, że nie potraficie wyciągnąć żadnych konstruktywnych wniosków z krytyki i występujących problemów.