anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

gdzie formularz do zwrotu wpłaty

tomasz123-79
#7 Wielbiciel#

Zakupiłem telefon za który zapłaciłem przelewem tradycyjnym na Poczcie. Wpłata jednak zawierała błąd w groszach, zamiast -,99 było -,96. W związku z tym PayU nie potrafiło skojarzyć transakcji i dostałem wiadomość o konieczności dokonania mi zwrotu wpłaconej kwoty.
Sprzedający więc nie otrzymał wpłaty a ja by dostać zwrot wiszącej na koncie PayU kwoty muszę posłużyć się FORMULARZEM zwrotu środków podając wymagane dane. Bez formularza nie dostanę zwrotu własnych pieniędzy....
Gdzie znajdę ten formularz ?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kostas11
#21 Demiurg#

@tomasz123-79 w maili powinno być wszystko 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

tomasz123-79
#7 Wielbiciel#

W mailu jest tylko warunek by posłużyć się formularzem i ogólny odnośnik do strony PayU ale nigdzie na tej stronie nie ma ścieżki do formularza dla kupującego takiego jak ja, za to pełno informacji dla sprzedających o korzyściach założenia konta w PayU, której będzie im księgowało wpłaty...
Problem w tym, że sprzedający mojej wpłaty nie otrzymał, ona wisi na koncie w PayU a ja by dostać jej zwrot muszę posłużyć się formularzem którego na stronie PayU po prostu nie ma... Czy ktoś jest w stanie mi pomóc ? Z góry dziękuję...

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@tomasz123-79 Jak rozumiem otrzymałeś maila od PayU. Jeśli więc nie wiesz z jakiego formularza skorzytsać, dopytaj o to w odpwiedzi na otrzymaną wiadomość.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

tomasz123-79
#7 Wielbiciel#

Tak też zrobiłem ale moje wiadomości odbijają się zwrotem "undeliverable: external..." oraz "no-replay..." No przecież nie stwarzam precedensu taką sytuacja, prawda ? Musi być jakaś ścieżka i rozwiązanie ?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@tomasz123-79 bo to zapewne skrzzynka do wysyłania maili 😞 tu masz formularz kontaktowy napisz https://poland.payu.com/pomoc/

________
Κώστας
oznacz moderatorów

tomasz123-79
#7 Wielbiciel#

Już napisałem, dzięki... Ale z drugiej strony skoro PayU wymaga w takiej sytuacji wypełnienia i wysłania formularza podając dane do zwrotu w tym rachunek bankowy, numer wpłaty PayU itd a jednocześnie odsyła w tym zakresie do własnej strony internetowej gdzie formularza brak, to gdzie tu sens można zapytać ? Jak sobie radzi reszta kraju w analogicznych sytuacjach ? Też prosi o poradę i pomoc na https://poland.payu.com/pomoc/ ???

oznacz moderatorów