Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:39928104 W ofercie była informacja, że sprzedający pokrywa koszty zwrotu?
Zwrot za kurtkę otrzymasz do kilku dni od maila od Allegro informującego, że sprzedający zlecił zwrot wpłaty.
Dzień dobry @Client:39928104 czy chodzi o zamówienie nr b5794e10-a8ce-11ef-a7c7-736486a17ed1?
Jeśli tak, to sprzedający zwrócił wpłatę 6 lutego, więc powinna się już zaksięgować.
W przypadku zwrotu z Allegro Pay, jeśli zakup był już spłacony, powstaje nadpłata, którą możemy wypłacić na Twoje konto. Sprawdź proszę, czy masz uzupełnione konto do nadpłat w Panelu Allegro Pay ("opcje" > Zarządzanie nadpłatami).
Jeśli nie, uzupełnij je proszę i skontaktuj się w tej sprawie z a pomocą tego formularza, Doradca Allegro Pay po telefonicznej weryfikacji tożsamości będzie mógł Ci pomóc.