Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam dwie sprawy. Pierwsza:Od dłuższego czasu czekam na zwrot środków w kwocie 60zł na moje konto. Pomyłkowo wpłaciłam na konto allegro jak już to ustalono, ale dalej nie mam ich na koncie. Druga sprawa. Kupiłam łańcuszek srebro pozłacane zapłaciłam za pomocą Allegro Pay po czym szybko to spłaciłam. Łańcuszek zwróciłam bo nie spełniał moich oczekiwań zwrot nastąpił ale na konto allegro Pay. Ile mam czekac aby środki wróciły na moje konto? Pozdrawiam
O pierwszą pytaj Allegro np: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ A druga: jak sprzedawca zwrócił to:
Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay przebiegają zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro.
Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.
Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.
@Client:84205819 O zwrot nadpłaty na koncie Allegro występuje się tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/rachunek-biezace-saldo-i-wplata/czy-moge-odzyskac-nadplac...
Jeżeli czekasz zbyt długo, upomnij się tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d1df83fc-8979-4595-90f6-008242ba2095
Jeżeli sprzedawca na pewno zwrócił wpłatę za łańcuszek, masz teraz nadpłatę w Allegro Pay, która powinna zostać Ci zwrócona w ciągu 5 dni.
Jeżeli czekasz dłużej, pisz do Allegro Pay tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8612321a-8c9e-446a-abd0-49c4b12e9391&subjectId=54fc89e8-5...
@Client:84205819, widzę, że napisałaś do nas mejlowo w tej sprawie. Zwrot środków za łańcuszek został zlecony 19 października. Wkrótce powinien znaleźć się na rachunku powiązanym z tym zakupem.
Proszę Cię o chwilę cierpliwości w sprawie sprawie nadpłaty. Gdy tylko dowiemy się czegoś więcej, otrzymasz odpowiedź w prowadzonej korespondencji (numer 17574351).