Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Data przekazania wpłaty 30.08.2021r.,
07.09.2021r. rozpoczęcie dyskusji,
Sprzedawca przeprasza i pisze, że wyśle jutro,
Nie wysyła,
Jest 10.09.2021r. cała pomoc allegro polega na dodaniu automatycznie wygenerowanej formułki o uprzejmej prośbie wpisania przez sprzedawce nr przesyłki,
Sprzedawca nie odpowiada,
Przesyłka nadal nie wysłana,
Allegro nie włącza się do dyskusji,
Kontakt telefoniczny z allegro jest nieaktywny,
Czat jest nieaktywny...
Kurtyna
Jak allegro nie chce ci udzielić odpowiedzi to po złożeniu wniosku do POK będą musieli ci oddać pieniądze i sami się dochodzić ze sprzedawcą .
@hansin1 Po 14 dniach od otwarcia Dyskusji, jeżeli nie otrzymasz towaru lub zwrotu wpłaty i Allegro Ci nie pomoże, zakończ ją jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.
@hansin1 Cześć. Oczywiście rozumiem Twoje zdenerwowanie, jednakże (zgodnie z zasadami) konsultant włącza się w dyskusje po 24 godzinach lub po prośbie kupującego o jego udział w rozmowie. Konsultant zareagował prawidłowo - prosi o dowód nadania przesyłki lub zwrot płatności na Twoje konto. Oczywiście chcemy, aby kontakt z Allegro był jak najbardziej komfortowy dla użytkowników, dlatego jestem ciekawa Twojej opinii - jakiej innej odpowiedzi oczekiwałbyś w tej sprawie?
Jeśli ta dyskusja nie zostanie rozwiązana, będziesz mógł złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.