Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, przez pomyłkę kupiłam torebkę, jeszcze nie jest wysłana , proszę napisać
Wszytko co potrzeba masz w zakładce "Moje zakupy" jak nie masz anuluj zakupu to kliknij zwrot a środki wrócą w ciągu 14dni tam skąd wyszły.
@Client:96340481 Cześć. Możesz skorzystać z opcji "anuluj" lub przesłać Sprzedającemu swoje odstąpienie od umowy. 🙂
@Client:96340481
Jeżeli masz dostępną opcję ANULUJ zakup - to z niej skorzystaj.
Jeżeli nie - to NIE SKŁADAJ (jak wadliwie próbują Ci "doradzać" dyletanci) oświadczenia o odstąpieniu od Umowy (nie wypełniaj formularza ZWROTu) - bo po odstąpieniu masz 14 dni na odesłanie rzeczy (której jeszcze nie otrzymałaś), a brak opcji ANULUJ zakup - może wskazywać na to, że sprzedawca przyjął Twoją ofertę zakupu i przystąpił do jej realizacji.
W takiej sytuacji skontaktuj się ze sprzedawcą i uzgodnij rozwiązanie Umowy za porozumieniem stron .
Art. 34 Ustawy o Prawach Konsumenta
1. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.