anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mam anulować zakup

Client:96340481
#7 Wielbiciel#

Witam, przez pomyłkę kupiłam torebkę, jeszcze nie jest wysłana , proszę napisać

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Wszytko co potrzeba masz w zakładce "Moje zakupy" jak nie masz anuluj zakupu to kliknij zwrot a środki wrócą w ciągu 14dni tam skąd wyszły.

https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:96340481 Cześć. Możesz skorzystać z opcji "anuluj" lub przesłać Sprzedającemu swoje odstąpienie od umowy. 🙂 

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@Client:96340481 
Jeżeli masz dostępną opcję ANULUJ zakup - to z niej skorzystaj.
Jeżeli nie - to NIE SKŁADAJ (jak wadliwie próbują Ci "doradzać" dyletanci) oświadczenia o odstąpieniu od Umowy (nie wypełniaj formularza ZWROTu) - bo po odstąpieniu masz 14 dni na odesłanie rzeczy (której jeszcze nie otrzymałaś), a brak opcji ANULUJ zakup - może wskazywać na to, że sprzedawca przyjął Twoją ofertę zakupu i przystąpił do jej realizacji.

W takiej sytuacji skontaktuj się ze sprzedawcą i uzgodnij rozwiązanie Umowy za porozumieniem stron .

Art. 34 Ustawy o Prawach Konsumenta
1.  Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów