anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mam anulowac zakup ktory nie dotarl i nie dotrze bo sprzedajacy twierdzi, ze zaginał?

Patrycja170385
#1 Nowicjusz#

czekalam od 5 maja na przedmiot ktory zakupilam. Mial byc w punkcie 21 maja. Odezwalam sie do sprzedajacego. Twierdzi, ze przedmiot zaginal w transporcie i mam anulowac zakup. Prosze o podpowiedz, ze jest taka opcja. Mam jedynie zwrot ale nie moge zwrocic czegos co nie dotarlo? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Patrycja170385 nic nie musisz anulować , ze skorzystania ze zwrotu asekuracyjnie bym się powstrzymał , jak będzie robił problemy w szczegółach zakupu masz przycisk ,, zgłoś problem z zakupem ,, skorzystaj z niego .

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@Patrycja170385 Jeśli został nadany numer przesyłki, to nie da się anulować. Zresztą, mając ten numer możesz sama spróbować sprawdzić, co się dzieje z przesyłką.

Jeśli sprzedający jest przekonany, że zaginęła, to niech zwróci środki, i reklamuje u przewoźnika.

oznacz moderatorów