Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
czekalam od 5 maja na przedmiot ktory zakupilam. Mial byc w punkcie 21 maja. Odezwalam sie do sprzedajacego. Twierdzi, ze przedmiot zaginal w transporcie i mam anulowac zakup. Prosze o podpowiedz, ze jest taka opcja. Mam jedynie zwrot ale nie moge zwrocic czegos co nie dotarlo?
@Patrycja170385 nic nie musisz anulować , ze skorzystania ze zwrotu asekuracyjnie bym się powstrzymał , jak będzie robił problemy w szczegółach zakupu masz przycisk ,, zgłoś problem z zakupem ,, skorzystaj z niego .
@Patrycja170385 Jeśli został nadany numer przesyłki, to nie da się anulować. Zresztą, mając ten numer możesz sama spróbować sprawdzić, co się dzieje z przesyłką.
Jeśli sprzedający jest przekonany, że zaginęła, to niech zwróci środki, i reklamuje u przewoźnika.