Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Piszę tu pytanie żeby dowiedzieć się czy to częsty problem (w osobnych wiadomościach zapytałem już support Allegro i Sprzedającego):
Zrobiłem zwrot, został dostarczony wczoraj przed południem, jest jeszcze w trakcie weryfikacji. Płaciłem z Allegro Pay i wczoraj wieczorem dostałem zmianę harmonogramu (prawie połowa kwoty zakupy została zwrócona na Allegro Pay) - tyle że nie wiem przez kogo. Z mojego konta bankowego nic nie zeszło, czatbot w centrum wiadomości podpowiada, że "Sprzedający nie zwrócił jeszcze pieniędzy (...) ma na to 14 dni"
Niby idą święta ale na takie prezenty od Allegro nie liczę 😉
@wiekszy W ostatnim czasie dostałeś dwa zwroty dotyczące zamówień opłaconych przez Allegro Pay. Pełną kwotę z zamówienia nr f51f89e0-606d-11ed-a5bf-a1baed429958 i 49 zł z zamówienia nr 0c3e4e90-73dd-11ed-bd59-4f334e12c737.
@nat_not napisał(a):
W ostatnim czasie dostałeś dwa zwroty dotyczące zamówień opłaconych przez Allegro Pay. Pełną kwotę z zamówienia nr f51f89e0-606d-11ed-a5bf-a1baed429958 i 49 zł z zamówienia nr 0c3e4e90-73dd-11ed-bd59-4f334e12c737.
wszystko się zgadza z f51f89e0-606d-11ed-a5bf-a1baed429958, ale oprócz tego na moim koncie Allegro Pay pojawiła się jeszcze dodatkowa kwota (1100 zł), o którą została pomniejszona kwota zamówienia 0c3e4e90-73dd-11ed-bd59-4f334e12c737. 49 zł to zwrot za ubezpiecznie Allegro Care
próbuję się dowiedzieć jak sprawdzić skąd wpłynęło 1100 zł (ja je widzę w historii a Ty gdzie sprawdzasz że ich nie widzisz?)
@wiekszy napisz proszę do nas w tej sprawie za pomocą tego formularza. Po telefonicznej weryfikacji tożsamości doradca Allegro Pay będzie mógł udzielić szczegółowych informacji na temat Twoich umów Allegro Pay.
@la_nika napisał(a):
@wiekszy napisz proszę do nas w tej sprawie za pomocą tego formularza. Po telefonicznej weryfikacji tożsamości doradca Allegro Pay będzie mógł udzielić szczegółowych informacji na temat Twoich umów Allegro Pay.
tak jak pisałem w pierwszym poście - pytanie do Allegro przesłałem jeszcze wczoraj (możliwe że w nieodpowiednim dziale - w wiadomości o przyjęciu zgłoszenia - nr 29118813 - nie ma takiej informacji) i teraz czekam na odpowiedź. W międzyczasie Sprzedający poinformował, że częściowy zwrot (ten którego nie widziałaś odpisują pierwszy raz) wyszedł od niego, przeprosił i zadeklarował, że zwróci również pozostałą część kwoty.
Czy wysyłać zgłoszenie jeszcze raz przez Twój link czy raczej poczekać przez weekend aż Allegro Pay odnotuje również drugi zwrot od Sprzedającego zmieni status zwrotu (nadal jest "W trakcie weryfikacji") i zaktualizuje informacje o środkach Allegro Pay?
Wracając do tematu z pierwszego posta: Czy to odosobniony przypadek czy takie sytuacje zdarzają się częściej?
@wiekszy nie, przepraszam, umknęła mi informacja, że już pisałeś przez formularz. W takim razie poczekaj proszę na odpowiedź od Doradcy Allegro Pay 🙂
Sprawa się wyjaśniła, a środki zostały przesłane przez sprzedającego. Przykro mi, ale nie jestem w stanie odpowiedzieć czy to odosobniony przypadek. Wpłaty księgują się w różnym czasie, a dostęp do szczegółowych informacji na temat umów z Allegro Pay mają tylko pracownicy Allegro Pay 🙂