Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupiłem konsole Ps5 za 3.500,00zł z allegro pay. Jednak od razu (pare sekund) po zakupie anulowałem zamówienie i napisałem, że jednak zmieniłem decyzję. No i od czwartku, zeszłego tygodnia wciąż nie ma pieniędzy na allegro Pay. Mimo, że w ten poniedziałek kontaktowałem się ze sprzedawcą i mówił, że ponoć już allegro wpłacił. Z tego co wiem, to takie przelewy trwają 24h do max 3 dni roboczych. Czy jeżeli sprzedawca zwraca mi pieniądze, to mogę jakoś to sprawdzić? Np. Czy od razu jak sprzedawca wciśnie "zwrot środków" to otrzymuje e-maila o informacji, że zanotowano zwrot (zanim środki wpłyną na moje konto)?
Najgorsze to, że po podanym NIPie sprzedającego znalazłem jego firmę w internecie (nazwisko, imię, adres się zgadza) i wszędzie ma negatywne opinie - że handluje piratami (sfałszowanymi wersjami, jeżeli chodzi o gry i konsole), że także na innych stronach sprzedaje i ponoć po wpłacie od klienta kasuje na nich konto, by potem klient nie miał jak nawiązać konta i otrzymać zwrotu. Nie myślcie, że to opinia z jednej strony lub od jednej osoby. On ma na 10 różnych stronach taką opinie i nigdzie nie ma ani jednej strony z pozytywnym opisem.
Przez co teraz już w ogóle nie mam pewności, czy pieniądze dostanę. Jak by co, konsole na raty zabrałem i 1 rata będzie w kwietniu (wygodne raty z allegro Pay). No i co teraz? Jeżeli nie dostanę po 7 dni roboczych zwrotu (mimo, że towar dosłownie zwróciłem sekundę po zakupie - dokładnie to po niecałych 2 min), to może mi jakoś allegro pomoc? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_