anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kłopoty z płatnością poprzez PayU.

zdenko02
#9 Pomysłodawca#

Stwierdzam w ostatnich dniach duże kłopoty z działalnością płatności bezpośredniej poprzez PayU. Do tej pory wpisywałem swój nr. klienta, pojawiał się panel do wpisania hasła plus miejsce do wpisania potwierdzenia poprzez SMS z mojego banku. Teraz po wpisaniu swego numeru - pojawia się strona z bardzo słabym polskim i brakiem miejsca do wpisania hasła [ dokładnie pojawia się tylko pojedyncze okienko] i nic nie można z tym zrobić poza wciśnięciem - wstecz... I żadna płatność nie przechodzi.

Nie jest to wina mojego banku, bo gdy wchodzę na swoje konto [bezpośrednio - bez korzystania z PayU] - wszystko jest tak jak było i nie ma żadnych dziwactw. 

A skoro nie ma płatności, to nie ma zakupów i brak działań bankowych, bo gdybym płacił bezpośrednio sprzedającemu to nie będę korzystał z Smarta.  Ma ktoś jakiś pomysł aby to naprawić?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

LEW433
#21 Demiurg#

Więcej osób zgłasza ten problem.🤔

oznacz moderatorów

zdenko02
#9 Pomysłodawca#

To raczej nie powoduje mojej  satysfakcji, że inni kupujący zgłaszają takie problemu, tym bardziej iż to nie jest sprawa tylko dzisiejszego dnia ale trwa co najmniej od środy/czwartku. Jak tak dalej pójdzie to Smart powinien być uruchomiony nawet bez płatności bezpośrednio przez Allegro Pay, w końcu dlaczego mamy ponosić dodatkowe koszty skoro to ewidentna wina firmy...

oznacz moderatorów

zdenko02
#9 Pomysłodawca#

Próbowałem właśnie po raz siódmy [7] zapłacić za towar i wciąż to samo. Allegro Pay nie działa a ja mam tego dość...

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@zdenko02 Wyślij proszę zrzut ekranu, który obrazuje opisywaną sytuację (łamana polszczyzna itp) na adres spolecznosc@allegro.pl. W wiadomości dodaj link do bieżącego wątku. Skonsultuję to. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@zdenko02 Czy możesz dodać również link do oferty, w której próbujesz dokonać zakupu? Strona na zrzucie wygląda bardzo nietypowo. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zdenko02
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@zdenko02 To jest link do zakładki "moje zakupy",  a nie link do konkretnej oferty. Nie mam dostępu do Twojego konta, dlatego nie widzę, co tam jest. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zdenko02
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@zdenko02 Bardzo dziękuję. Już wyjaśniam tę kwestię z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zdenko02
#9 Pomysłodawca#

Nadal nie mogę dokonywać płatności poprzez Allegro Pay mimo zgłoszenia problemu kilka dni wcześniej. Kontakt z moim bankiem [Millenium] to nie mój problem ale Waszej Firmy, bo powinniście to wyjaśnić na poziomie waszych umów, bo nikt nie będzie chciał ze mną rozmawiać. O tyle jest to ciekawe iż otrzymałem od Państwa fakturę do zapłacenia za wykonane do tej pory transakcje z ostatniego miesiąca i płatność nie przeszła [dokładnie z tego samego powodu], więc może pora przestać stosować spychoterapię i wziąć się do wyjaśnienia całej sprawy, a nie zwalać to na barki pionka z którym żaden bank nie będzie chciał rozmawiać. Dopóki sprawa nie zostanie załatwiona nie mogę zapłacić bo nie mam takiej możliwości. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@zdenko02 przykro mi, że problem dalej występuje, ale tak jak napisaliśmy w korespondencji e-mail w w sprawie nr 36975478. Operator płatności przekazał nam informację, że wpłata nie powiodła się ze wglądu na błędną autoryzację ze strony banku. 
Dlatego bardzo proszę o bezpośredni kontakt z bankiem w celu wyjaśnienia problemów z płatnością, jeśli pojawią się problemy to odpisz proszę na naszą wiadomość w sprawie nr 36975478.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zdenko02
#9 Pomysłodawca#

Po naszej rozmowie skontaktowałem się z bankiem i przesłałem im całość korespondencji plus skan ekranu i przekazano mi, że całość została zlecona do działa IT. Więc czekam na odpowiedź. Póki co zmieniłem płatność na kartę...

oznacz moderatorów