Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Stwierdzam w ostatnich dniach duże kłopoty z działalnością płatności bezpośredniej poprzez PayU. Do tej pory wpisywałem swój nr. klienta, pojawiał się panel do wpisania hasła plus miejsce do wpisania potwierdzenia poprzez SMS z mojego banku. Teraz po wpisaniu swego numeru - pojawia się strona z bardzo słabym polskim i brakiem miejsca do wpisania hasła [ dokładnie pojawia się tylko pojedyncze okienko] i nic nie można z tym zrobić poza wciśnięciem - wstecz... I żadna płatność nie przechodzi.
Nie jest to wina mojego banku, bo gdy wchodzę na swoje konto [bezpośrednio - bez korzystania z PayU] - wszystko jest tak jak było i nie ma żadnych dziwactw.
A skoro nie ma płatności, to nie ma zakupów i brak działań bankowych, bo gdybym płacił bezpośrednio sprzedającemu to nie będę korzystał z Smarta. Ma ktoś jakiś pomysł aby to naprawić?
Więcej osób zgłasza ten problem.🤔
To raczej nie powoduje mojej satysfakcji, że inni kupujący zgłaszają takie problemu, tym bardziej iż to nie jest sprawa tylko dzisiejszego dnia ale trwa co najmniej od środy/czwartku. Jak tak dalej pójdzie to Smart powinien być uruchomiony nawet bez płatności bezpośrednio przez Allegro Pay, w końcu dlaczego mamy ponosić dodatkowe koszty skoro to ewidentna wina firmy...
Próbowałem właśnie po raz siódmy [7] zapłacić za towar i wciąż to samo. Allegro Pay nie działa a ja mam tego dość...
@zdenko02 Wyślij proszę zrzut ekranu, który obrazuje opisywaną sytuację (łamana polszczyzna itp) na adres spolecznosc@allegro.pl. W wiadomości dodaj link do bieżącego wątku. Skonsultuję to.
@zdenko02 Czy możesz dodać również link do oferty, w której próbujesz dokonać zakupu? Strona na zrzucie wygląda bardzo nietypowo.
@zdenko02 To jest link do zakładki "moje zakupy", a nie link do konkretnej oferty. Nie mam dostępu do Twojego konta, dlatego nie widzę, co tam jest.
@zdenko02 Bardzo dziękuję. Już wyjaśniam tę kwestię z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Nadal nie mogę dokonywać płatności poprzez Allegro Pay mimo zgłoszenia problemu kilka dni wcześniej. Kontakt z moim bankiem [Millenium] to nie mój problem ale Waszej Firmy, bo powinniście to wyjaśnić na poziomie waszych umów, bo nikt nie będzie chciał ze mną rozmawiać. O tyle jest to ciekawe iż otrzymałem od Państwa fakturę do zapłacenia za wykonane do tej pory transakcje z ostatniego miesiąca i płatność nie przeszła [dokładnie z tego samego powodu], więc może pora przestać stosować spychoterapię i wziąć się do wyjaśnienia całej sprawy, a nie zwalać to na barki pionka z którym żaden bank nie będzie chciał rozmawiać. Dopóki sprawa nie zostanie załatwiona nie mogę zapłacić bo nie mam takiej możliwości.
@zdenko02 przykro mi, że problem dalej występuje, ale tak jak napisaliśmy w korespondencji e-mail w w sprawie nr 36975478. Operator płatności przekazał nam informację, że wpłata nie powiodła się ze wglądu na błędną autoryzację ze strony banku.
Dlatego bardzo proszę o bezpośredni kontakt z bankiem w celu wyjaśnienia problemów z płatnością, jeśli pojawią się problemy to odpisz proszę na naszą wiadomość w sprawie nr 36975478.
Po naszej rozmowie skontaktowałem się z bankiem i przesłałem im całość korespondencji plus skan ekranu i przekazano mi, że całość została zlecona do działa IT. Więc czekam na odpowiedź. Póki co zmieniłem płatność na kartę...