Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Otóż od długiego czasu użytkuje sobie Allegro Pay, nigdy żadnych problemów ze spłatami itp , wszystko zawsze bez problemu . Otrzymałem maila ze udostępniono mi możliwość zamówienia karty płatniczej Allegro Pay. Postanowiłem jako aktywny użytkownik skorzystać . Przy kroku weryfikacji kodem SMS jednak po wpisaniu i zatwierdzeniu przeze mnie tego kodu nastąpiła blokada całkowita wniosku i komunikat o błędnych danych podczas gdy wszystkie dane na moim koncie są poprawne .Pytanie teraz co dalej ? Czy da się to odblokować czy już wniosek zablokowany i nic się nie da zrobić ?
@demonXP1 Tu musisz wyjaśnić: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Witam. Do mnie nie dochodzi sms z kodem podczas składania wniosku. Z allegro pay korzystam od samego początku. Spłaty zawsze w terminie. Wszystkie dane aktualne. Historia kredytowa wzorcowa. Inne smsy z kodami od allegro dochodzą. Pomoc allegro mówi że system je wysyła. Mój operator komórkowy mówi że z ich strony wszystko ok. Widocznie nie zasłużyłem na fizyczną kartę 😂 Może zbyt mało ostatnio wydaje na zakupy na allegro 🤦 Ta karta to jakiś bubel. Szkoda bo chciałem sprawdzić jak to działa w praktyce.
Identyczna sytuacja u mnie, z ciekawości w jakiej masz sieci ?
a2mobile. Działają na infrastrukturze plusa.
Cześć, @demonXP1, @-Andrzej--. Proszę, napiszcie w tej sprawie przez formularz kontaktowy. Oba tematy możemy wyjaśnić jedynie w prywatnej korespondencji.
Pisałem od zeszłego czwartku jakieś pięć razy i cztery razy dzwoniłem. Dzięki za chęć pomocy ale nie przeskoczycie tego. System allegro się wykoleił. Niech goście od IT ogarną sprawę. Pozdrawiam 🙂