Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ,kupilam od sprzedającego kuchnia zwierzaka karmę dla zwierząt ,produkt był nie tym co zamowilam ,więc zrobilam zwrot .In post pomylił zwroty ale został on dostarczony do sprzedającego 21 .03.2022r .23.03 2022r. Sprzedający skontaktował się ze mną twierdząc iż nie otrzymał zwrotu ,został wysłany meil od inpost jako dowód iż sprzedający otrzymał 21.03.22 zwrot i niestety nie otrzymałam odpowiedzi .Oczywiście meil jest do wglądu, tak jak został wysłany do sprzedającego, jest to kwota 150,07zl.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ otwórz dyskusję , szybko odpowie .
@Bezsenna1 ale może dostał ten pomylony zwrot ? więc czeka na swój towar a w takim przypadku sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem kasy.
Dopytaj czy dostał Twój zwrot jak tak to dyskusja bo ma max 14 dni na zwrot kasy od odstąpienia 🙂
3. Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta,
może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili
otrzymania rzeczy z powrotem
Według inpostu sprzedający otrzymał zwrot juz 21.03.2022,a zwrotu kosztów nie dokonał.
@Bezsenna1 nie pytam się co ma do powiedzenia inpost skoro zamienił paczkę, pytam się co dostał sprzedawca ?