Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czekam już 4 dzień ale pieniądze nie są nadal zwrócone a POK nie chce się załadować
To trochę inaczej działa:
Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay przebiegają zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro.
Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.
Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.
@Patrykkkkk1910 Może przynajmniej czegoś się nauczysz. Nie klikaj bezmyślnie, bo robisz sprzedającemu problem. Na szczęście tym razem „pomyłka” jest bardziej problematyczna dla ciebie.
@Patrykkkkk1910 Jeżeli kupiłeś towar i zrezygnowałeś, do czego masz prawo, sprzedawca musi oddać pieniądze niezwłocznie, najpóźniej w czasie 14 dni. Nie trafią one jednak do Ciebie, tylko do Allegro Pay, ponieważ za towar zapłaciło Allegro Pay. Po zwrocie wpłaty przez sprzedawcę otrzymasz powiadomienie mailowe od Allegro. POK się nie chce załadować, gdyż musi od zakupu minąć 14 dni - po tym czasie się załaduje.
😂 dobrze, że nie złożyłeś wniosku do POK przed zakupem 🤣
@Patrykkkkk1910
Kupiłeś, zapłaciłeś (przez Allegro Pay) i ... co dalej ?
Czy wysłałeś Sprzedającemu odstąpienie od umowy (rezygnację z zakupu) ?