Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
W związku z uszkodzeniem sprzętu (komputer) nie mogłem wykorzystać przyznanego mi kuponu 100 zł (Allegro PAY). Czy jest możliwość odzyskania kuponu i jego wykorzystanie. (zabrakło 3 dni).
@Nawigator500 Dzień dobry. Weryfikuję tę sprawę 🙂
Nie wiem, czy mam jeszcze czekać na jakąś konkretną odpowiedź?
@Nawigator500 proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Czekam na informację.
@Nawigator500 Twój kupon został przedłużony 🙂
Serdecznie dziękuję za pozytywne załatwienie mojej sprawy. Tak niewiele, a zarazem tak dużo. Dziękuję N_Nitka 28. :-))
@Nawigator500 Jasna sprawa! Miłego dnia! 🙂
Witaj Nicol.
Jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie sprawą. Postanowiłem raz jeszcze się z Tobą skontaktować, ponieważ nigdzie nie mogę odnaleźć kuponu. Wybrałem nawet nowy koszyk, nowe zamówienie, próbowałem dokonać płatności z PAY ale kuponu nigdzie nie ma. Byłabyś uprzejma sprawdzić w czym jest problem??
Pozdrawiam
@Nawigator500 Kuponu nie wykorzystasz, jeśli wybierasz płatność Allegro Pay. Sprawdź czy kupon będzie widoczny przy wyborze innej metody zapłaty.
Nicol
próbowałem wszystkich możliwych kombinacji płatności i niestety kuponu nie ma. 😕
@Nawigator500 Konsultuję tę sprawę. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
@Nawigator500 Sprawdź proszę teraz. Kupon powinien być już dostępny.
Natalia - dziękuję bardzo za zajęcie się moją sprawą. Wszystko OK. kupon już "skonsumowałem". Pozdrawiam