Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po dodaniu produktu do koszyka nie mam przycisku Zapłać później lub kupuję z Allegro Pay, mimo że jest ta ikonka po wejściu na stronę z produktem. Nie mam żadnych zaległości ani w allegro pay ani za prowizję za zakupy.
@virge911 Podaj proszę numer oferty, której dotyczy ten problem.
To dotyczy każdego mojego zakupu obecnie, przykładowe numery ofery w załączeniu.
, przykładowe numery ofery w załączeniu.
@virge911, na Twoim koncie widzę blokadę sprzedaży. Niestety uniemożliwia to korzystanie z Allegro Pay.
Dlaczego mam blokadę??
@virge911, chodzi o Dyskusję, założoną 22.03.2022 r. Kupujący nie otrzymał od Ciebie żadnej odpowiedzi w Dyskusji. Dotyczy tego zamówienia. Jesteś zobowiązana odnieść się do wiadomości w Dyskusji w ciągu 24 godzin od zgłoszenia kupującego.
A gdzie znajdę tą dyskusję? Nie mam żadnej wiadomości na którą nie odpowiedziałam, ani żadnego maila w tej sprawie.
Nie miałam pojęcia o tej dyskusji. Odpisałam, jednak co mam zrobić, jeśli zupełnie nie zgadzam się z opinią kupującego, sprzet był CAŁKOWICIE sprawny, sprawdzaliśmy przed wysyłką czy na pewno wszystko działa. Co mam zrobić żeby została zdjęta blokada z mojego konta? Bardzo mi na tym zależy.
@virge911, do obowiązków sprzedającego należy regularna odpowiedź w Dyskusji. Z powodu braku Twojej reakcji, umożliwiliśmy kupującemu złożenie wniosku w ramach Programu Ochrony Kupujących. Prawdopodobnie jest już za późno, aby wyjaśniać tę sprawę bezpośrednio w Dyskusji.
Natomiast w kwestii blokady możesz skontaktować się z nami bezpośrednio. Mam nadzieję, że całą sprawę uda się wyjaśnić, a ograniczenia zostaną zdjęte z Twojego konta. 🙂