anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie przeszedłem weryfikacji, a jestem pewien, że podałem poprawne dane, co mogę zrobić?

Majkel16117
#1 Nowicjusz#

Tez problem z aktywacja konta Ze niby nie mogli potwierdzić danych Jak wszystko co podałem się zgadz
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@Majkel16117 Skoro dane nie zostały potwierdzone, to coś się musi nie zgadzać. Sprawdź dokładnie dane osobowe konta Allegro i dane osobowe konta w banku, z którego robiłeś przelew. Muszą być identyczne.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Majkel16117 jeżeli nie mogliśmy potwierdzić danych, a jesteś pewien, że podałeś poprawne informacje, skontaktuj się proszę bezpośrednio z Allegro Pay za pomocą tego formularza

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów