anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieopłacone zamówienie

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:82464016
#1 Nowicjusz#

Chciałam opłacić zamówienie przy użyciu bonów oraz blik bez kodu.

Niestety na aplikacje banku nie przyszło powiadomienie przez co płatność na allegro została odrzucona

Chciałam ponownie opłacić zamówienie jednak kody które ponownie wpisałam nie są już ważne.

 

Bardzo proszę o informację co mam zrobić w tej sytuacji. Kody nie zostały wykorzystane za pierwszym razem ponieważ blik nie przeszedł.

 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:82464016. Widzę, że już udało Ci się zrealizować zakup i wykorzystać kartę podarunkową. Czy nadal potrzebujesz pomocy? 🙂  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów