Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający nie zwrócił mi pieniędzy po odesłaniu do niego zwrotu. Produkt został nadany za pośrednictwem Allegro, ponieważ przysługiwał mi darmowy zwrot jednak przesyłka była niestandardowa więc poczta i InPost nie chciały jej przyjąć. Zgłosiłam problem do Allegro, które zamówiło dla mnie kuriera DHL. Kurier przyjechał z etykietą, której ja wcześniej nie widziałam, od Allegro otrzymałam jedynie link do śledzenia przesyłki. Na zwrot pieniędzy czekałam przeszło tydzień i postanowiłam rozpocząć dyskusję ze sprzedającym, bo zbliżał się termin spłaty a kwota była spora. Sprzedający twierdził, że nie otrzymał przesyłki. Zgłosiłam problem do Allegro, ale nic się nie zadziało. Sama sprawdziłam status okazało się, że przesyłka trafiła do innego sprzedawcy. Cały czas walczę z Allegro, a oni naliczają mi odsetki za towar, którego nie mam, bo został błędnie nadany przez Allegro. Co mam zrobić w takiej sytuacji? Chcę zgłosić sprawę do UOKIK.
Masz prawo zgłosić sprawę do UOKiK.
Masz obowiązek zapłacić raty w terminie.
Możesz egzekwować od Allegro zadośćuczynienie za źle załatwiona sprawę na pokrycie kosztów związanych ze spłata powstałych rat.
@23anczi Najpierw przeproś sprzedawcę za pochopne założenie mu dyskusji a potem ciśnij allegro do wyjaśnienia i ewentualnego zadośćuczynienia.
Cześć, @23anczi. Widzę, że kontaktujesz się z nami w sprawie mailowej o numerze 44753135. Proszę, kontynuuj tam korespondencję. Poprosiłam o jak najszybszą odpowiedź w Twoim zgłoszeniu.
Nie bzdura tylko zgodnie z ustawą może zwrot zlecić 1 do 14dni kalendarzowych, 2 wstrzymać się ze zwrotem do otrzymania towaru o ile kupujący nie wyśle mu nr nadania. Kupujący nie ma nr nadania bo zwroty smart nie są przesyłkami rejestrowanymi kod zwrotu to nie nr nadania. Allegro zawaliło wiec allegro sobie wyjaśni i wytrzaśnie paczkę tam, gdzie miała trafić dopiero wtedy zgodnie z prawem nastąpi zwrot środków po odebraniu i sprawdzeniu zwrotu. @23anczi winna allegro, raty spłacasz jak w rozpisce aż zwrot trafi na twoje konto pay i spłaci dług. Nadpłatę odzyskujesz potem od allegro. Ciśnij allegro bubla o zalatwienie sprawy i odszkodowanie, sprzedawca postępuje zgodnie z prawem zwłaszcza że ma ustawowe 14dni a nie 7 które minęło
Nie chcę być niemiła, ale skoro tu trafiłam to temat nie jest rozwiązany. Wystarczy zamówić kuriera i odebrać przesyłkę z miejsca gdzie niesłusznie trafiła a Wy odpowiadacie raz na tydzień i cały czas udajecie, że nie wiecie o co chodzi a wystarczy przeczytać że zrozumieniem to co odpisuję w mailach. Wygenerowaliście błędną etykietę w związku z czy towar trafił nie tam gdzie powinien i więcej tego tłumaczyć nie będę, bo macie wszystkie narzędzia, żeby to sprawdzić i w końcu załatwić temat. Gdyby przesyłka trafiła do sprzedającego w odpowiednim terminie kwota byłaby uregulowana poprzez zwrot od sprzedającego Wy to uniemożliwiliście i mało tego przez spowolnione działanie narażacie mnie na odsetki co jest niedopuszczalne! Wy oferujecie zwroty za darmo i zwrotu mogę dokonać tylko przez wasza platformę co jest równoznaczne z uniemożliwienie konsumentowi dokonania zwrotu poza allegro, dlatego to wy powinniście zająć się sprawą w trybie natychmiastowym a sprawa ciągnie się już ok.2 tyg.i co zapłacę 650 zł za towar, którego nie mam, bo Wy popełniliście błąd, a potem będę walczyć w sądzie o kasę przez 2 lata. Skoro 10 lat rzetelnej współpracy ( bo tyle jestem klientem i kupowałam tylko przez Allegropay nie spóźniając się ani dnia że spłatą) nie ma dla was znaczenia to trudno.
@23anczi sprzedawcę ? dyskusja ? z jakiego powodu ?
Sprzedawca to może Ci potrącić ze zwrotu za posiadanie bezumowne towaru i nie odesłanie go w ciągu 14 dni od odstąpienia 😄
Umowa kredytowa to Twoje zobowiązanie i należy je spłacać w terminie, nie ma to żadnego powiązania ze zwrotem towaru są to różne umowy i jak widzisz są wpadki i opóźnienia 😞
"Sprzedający nie zwrócił mi pieniędzy po odesłaniu do niego zwrotu."
.......nie zwróciłaś produktu sprzedającemu, dlaczegóż miałbym środki zwracać?