Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam już kilka płatności, opłacalna przelewem tradycyjnym do payU i gdzieś pieniądze giną
Ostatnio czyli 8,12 .22 opłaciłam Smart pisałam meile do payU pomoc i zero kontaktu.
@Client:38433841 nie poprawnie wpisany identyfikator płatności to najczęstsza przyczyna .
Jeśli źle wpisałam to jakiś kontakt z ich strony, odesłanie pieniążków
Adres jest podany
@Client:38433841 Nie widzę na Twoim koncie płatności przelewem tradycyjnym w ostatnim czasie. Wybierasz opcję płatności przy odbiorze. Którego zamówienia dotyczy zgłaszany przez Ciebie problem?
to jest ostatnia płatność z którą mam. problem a mam jeszcze ich kilka
@Client:38433841 Podaj proszę numer zamówienia lub oferty, którą próbowałeś opłacić.
To jest opłata Smart
IdT XX2934977113
@Client:38433841 Wyjaśniam tę sprawę. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.