Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
30.11.2022 dokonałam zakupu na Allegro wybierając metodę płatności szybki przelew.
Od 30.11 status płatności jest w toku (rozpoczęta) i nadany jest status płatności (poniżej). Nie zeszły też, jak na razie, pieniądze z konta.
Czy to oznacza, że Bank już ich nie przeleje a klient nie dostanie zapłaty? Czy może trzeba jeszcze czekać, ale juz trwa to tak długo
Poniżej dane z zakładki moje zakupy:
Numer zamówienia 019f6c70-70ff-11ed-b7e1-292294d19677
Dane do faktury Zakup bez faktury
Wiadomość do sprzedającego Brak
Metoda płatności Santander Bank Polska
Kwota płatności 93,00 zł
Status płatności Płatność rozpoczęta 30 lis 2022, 23:33
Identyfikator płatności
@Dzut1 nie powinno to trwać tak długo, ten przelew już nie dojdzie. Anuluj proszę tę płatność i ponownie opłać zamówienie, jeśli chcesz je otrzymać.