Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Opis problemu: Dzień dobry. Proszę o wyjaśnienie sytuacji. Chy była podtwerdzona transakcje o zwrotu wpłaty? 6.12.2022 o 11:22 była SMS o niby zwrotu pieniędzy, ale byłem w robotę i nagle o 21:20 sprawdziłem konto i pieniądze niema. Czy państwo na pewno wszystko podtwerdzilo jak robiło zwrot pieniendzy
dziś rano byłem w swoim banku i dali mi potwierdzenie, że nie ma zwrotu pieniędzy
Dzień dobry @Client:89983145! W naszym systemie zwrot zaksięgował się poprawnie, środki powinny trafić na Twoje konto (przypisane do BLIKa, którym opłaciłeś zakup) dzisiaj do końca dnia. Jeśli tak się nie stanie, to daj proszę znać, poproszę o przesłanie do Ciebie potwierdzenia zwrotu i będziesz mógł wyjaśnić tę sprawę z bankiem.
Widze, ze co chwile są jakies problemy z BLIK?
@Client:104371448 może się tak wydawać, jednak myślę, że nie jest to związane z jakimiś niedociągnięciami w tej metodzie płatności, tylko jest to bardzo popularna obecnie metoda i to powoduje, że może się wydawać, że często takie problemy się zdarzają.