Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie otrzymałam kwoty za sprzedaz .dokonałam zlecenia wypłaty i zmieniłam tam nr konta .sytuacja ta miała miejsce 10 09. Gdzie podziały się pieniądze?
@perelka191 Jeśli zmieniłaś numer rachunku już po zleceniu wypłaty, pieniądze trafiły na nieaktualne konto. Jeżeli to konto jest zamknięte, bank zwróci środki w ciągu 7 dni.
Czyli obecnie nie powinnam się denerwować?
Zlecilam wypłatę, po czym dopatrzyłam się że br konta jest mi nie znany zmieniłam je na konto w banku które posiadam.
Jeżeli jest jak pani pisze to będę spokojnie czekać.jezeli nie otrzymam wpływu w ciągu kolejnych dni będę monitować.
Poczekać do przyszłego czwartku będzie to 8 dni roboczych.
Dziękuję za odpowiedź
Nie jest tak, odbije się jak konto jest nieaktywne, ale jak przynależało do konto, to nie wiem czy wrócą.🤔
Cześć, @perelka191. Tak jak napisała Natalia - jeśli najpierw zleciłaś wpłatę na konto, a później jednak je zmieniłaś, to wpłata została nadana na pierwotne dane. Jeśli pierwsze konto jest nieaktywne, to zwrot środków z banku nastąpi w ciągu 7 dni.
Czyli?
Nie wiadomo czy otrzymam te pieniądze wogule?
@perelka191, jeśli spróbujesz wypłacić pieniądze na nieaktualne konto (na przykład gdy dany rachunek w banku zostanie już zamknięty), bank cofnie Twoją wypłatę w ciągu kilku dni roboczych. Wówczas automatycznie zablokujemy wypłaty do czasu, gdy zaktualizujesz swój numer rachunku do wypłat. Blokadę może zdjąć tylko pracownik Allegro. Dlatego odezwij się do nas poprzez formularz, gdy wypłata zostanie cofnięta.
Wplata wróciła .nie wiem czy mam zablokowane konto fo przelewu.poprisze o pomoc .Nie wiem również gdzie znajdę formularz .proszę o pomoc chyba dla mnie najlepiej telefoniczna
@perelka191 możesz skontaktować z nami również za pomocą chatu Allegro lub formularza kontaktowego. Rozmowę telefoniczną umówisz w tym miejscu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt wybierając odpowiedni temat kontaktu, ścieżkę oraz formę kontaktu (Zamów rozmowę telefoniczną).