Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Podczas transakcji dostaję wiadomość na ekranie (WWW i aplikacja mobilna) "Potwierdź, że to Ty Na numer +48 *** *** *** wysłaliśmy SMS z kodem. Wprowadź go, aby potwierdzić swoją tożsamość..." + pole na wpisanie kodu SMS. Nie przychodzi to często (raz na jakiś czas) ale teraz się pojawiło. rzecz w tym, że ja swój numer telefonu już zmieniłem w ustawieniach konta na inny. Czy jest jakieś inne miejsce gdzie to się ustawia? Oczywiście starego numeru już nie mam i SMSa nie dostaję. Nie mogę dokończyć transakcji.
Już się dowiedziałem z centrum pomocy Allegro. To jest numer dowiązany do Allegro Pay i nie da się go samodzielnie zmienić a tylko przez kontakt z operatorem.
@busk Prześlij mi proszę zdjęcie lub zrzut Twojego ekranu z tym komunikatem oraz napisz o jakie numery dokładnie chodzi, zarówno stary jak i aktualny, na adres spolecznosc@allegro.pl
To taki ekran ale już mi wyjaśnili na infolinii i zmienili. To numer powiązany z Allegro Pay i nie ma możliwości samodzielnie go zmienić, jedynie przez kontakt z Allegro po pytaniach autentykujących. Względy bezpieczeństwa ale to oznacza, że zmiana ustawień na koncie w zakładce "konto" jest niepełna (o ile używamy allegro pay). Chyba warto coś z tym zrobić, np zmiana numeru ze starego na nowy dopóki dysponujemy starym. Ja już starego nie posiadam.