anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Potwierdź, że to Ty

busk
#2 Obserwator#

Podczas transakcji dostaję wiadomość na ekranie (WWW i aplikacja mobilna) "Potwierdź, że to Ty Na numer +48 *** *** *** wysłaliśmy SMS z kodem. Wprowadź go, aby potwierdzić swoją tożsamość..."  + pole na wpisanie kodu SMS. Nie przychodzi to często (raz na jakiś czas) ale teraz się pojawiło. rzecz w tym, że ja swój numer telefonu już zmieniłem w ustawieniach konta na inny. Czy jest jakieś inne miejsce gdzie to się ustawia? Oczywiście starego numeru już nie mam i SMSa nie dostaję. Nie mogę dokończyć transakcji.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

busk
#2 Obserwator#

Już się dowiedziałem z centrum pomocy Allegro. To jest numer dowiązany do Allegro Pay i nie da się go samodzielnie zmienić  a tylko przez kontakt z operatorem.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@busk Prześlij mi proszę zdjęcie lub zrzut Twojego ekranu z tym komunikatem oraz napisz o jakie numery dokładnie chodzi, zarówno stary jak i aktualny, na adres spolecznosc@allegro.pl 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

busk
#2 Obserwator#

Allegro Pay autentykacja.jpg

To taki ekran ale już mi wyjaśnili na infolinii i zmienili. To numer powiązany z Allegro Pay i nie ma możliwości samodzielnie go zmienić, jedynie przez kontakt z Allegro po pytaniach autentykujących. Względy bezpieczeństwa ale to oznacza, że zmiana ustawień na koncie w zakładce "konto" jest niepełna (o ile używamy allegro pay). Chyba warto coś z tym zrobić, np zmiana numeru ze starego na nowy dopóki dysponujemy starym. Ja już starego nie posiadam.

oznacz moderatorów