anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Potwierdzenie tożsamości EdoAP

gulgulq
#7 Wielbiciel#

Przenoszę swoje konto prywatne na konto firmowe po 2o latach. Allegro zażądał od mnie skanu dokumentu tożsamości. Na stronie pomocy do weryfikacji konta jest informacja o metodzie cyfrowej weryfikacji konta przez aplikacje edoAP:

Rejestracja konta dla polskiej firmy – jakie dokumenty przesłać – Aktywacja konta na Allegro – Pomoc...

W treści czytamy:

Aplikacja eDO – tą metodą tożsamość potwierdza się za pomocą aplikacji eDO App, która jest dostępna dla posiadaczy smartfonów z modułem NFC. Ta metoda przeznaczona jest tylko dla osób, które mają polski dowód tożsamości.

 

Niestety w okienku potwierdzeni tożsamości nie mam możliwości wybory tej metody. Proszę o wytłumaczenie jak mogę potwierdzić konto z wykorzystaniem tej metody ?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

Skoro nie masz- nie da się, ale rozumiem żebyś tak chciał potwierdzić!

oznacz moderatorów

gulgulq
#7 Wielbiciel#

W regulaminie jest taka opcja wiec chciałbym z  niej skorzystać zamiast wysyłać skan dowodu nie wiadomo gdzie i komu.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@gulgulq Jakie metody potwierdzenia tożsamożci widzisz w zakładce? Prześlij zrzut ekranu.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

gulgulq
#7 Wielbiciel#

Mam tylko opcje przesłania zdjęcia dokumentu tożsamości:Clipboard_10-28-2024_01.jpg

 

dokumentu

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@gulgulq Muszę Cię prosić o kontakt w tej sprawie przez formularz. Konsultanci zweryfikują dlaczego w przypadku Twojej firmy ta opcja potwierdzenia tożsamości nie jest możliwa.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

gulgulq
#7 Wielbiciel#

Wysłałem zapytanie przez formularz i czekam na kontakt. 

oznacz moderatorów

gulgulq
#7 Wielbiciel#

@nat_not jestem po rozmowie z konsultantem

Co do weryfikacji przez aplikacje EdoApp uzyskałem odpowiedź że metoda działa w przypadku zakładania nowych kont. Przy transformacji konsultant nie potrafił mi powiedzieć dlaczego nie można się tak zweryfikować.

Uzyskałem informacje że mogę autoryzować się zdjęciem dowodu osobistego i pozasłaniać wszystkie wrażliwe dane: pesel, numer dowodu, zdjęcie, podpis itp.. Ważne by zostały imię i nazwisko oraz data ważności dokumentu bo to najbardziej istotne informacje.

Zdjęcie wysłałem i czekam na odpowiedź. 

Ciekawe  jest to że w regulaminie mamy:

Gdy przesyłasz nam zdjęcie dokumentu tożsamości, nie zakrywaj na nim żadnych elementów. Operatorzy płatności potrzebują pełnego skanu dowodu tożsamości.







oznacz moderatorów

gulgulq
#7 Wielbiciel#

No i konsultanci mówią co innego a życie co innego:

Nie mogliśmy zweryfikować Twoich dokumentów

Prosimy o przesłanie zdjęć obu stron dokumentu tożsamości, bez anonimizacji.

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@gulgulq "Prosimy o przesłanie zdjęć obu stron dokumentu tożsamości, bez anonimizacji." - na to czekałem 😉 Ale przyzwyczaj się, na allegro zawsze jest tak, że co konsultant to opinia. 

oznacz moderatorów