Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam problem z AllegroPay polegający na tym, że zostało zdezaktywowane z powodu rzekomo nieuzupełnionych danych. Sęk w tym, że dane wpisywałem. Zakładam, że gdyby było inaczej miałbym aktywny formularz służący do ich wpisania a tak nie jest.
Zareklamowałem ten problem w zeszły czwartek i po weekendzie formularz miał być aktywny ponownie. Ostatecznie wczoraj mogłem ponownie uzupełnić dane ale sytuacja się powtórzyła. Pomimo poprawnie przeprowadzonego procesu nie mogę korzystać z AllegroPay ponieważ moje dane wymagają uzupełnienia ale nie mogę tego zrobić ponieważ formularz nie jest aktywny i po kliknięciu w uzupełnij dane wyświetla się od razu podziękowanie za ich wypełnienie.
Czy ktoś miał podobny przypadek i ile potrwało jego rozwiązanie?
@mdanda przykro mi, ale tutaj mogą pomóc tylko Doradcy Allegro Pay, widzę, że jesteś z nami w kontakcie e-mailowym, mam nadzieję, że wkrótce uda się rozwiązać ten problem. Odpowiedź otrzymasz w wiadomości e-mail w sprawie nr 33412901.