Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie przychodzą kody SMS.
Cześć, @_arch-angel_. Jeśli nie zmieniałeś w ostatnim czasie numeru telefonu i problem dotyczy płatności za pomocą Allegro Pay, to proszę, napisz w tej sprawie przez formularz.
Zrobiłem to jakiś czas temu. Dlaczego ten problem jeszcze nie jest rozwiązany i nie dostałem nawet odpowiedzi?
Dlaczego nie ma bezpośredniego, niezwłocznego kontaktu z konsultantem, tylko przez opieszale realizowane zgłoszenia w formularzach i przez czatbota, który nic nie umie i nic nie może?
@_arch-angel_, zgłoszenia są rozwiązywane w kolejności zgłoszeń. Poprosiłam o pilną odpowiedź w Twojej sprawie - niedługo doradca odpisze na Twojego maila.
Oprócz kontaktu mailowego w formularzu można wybrać również kontakt przez nasz czat, gdzie doradcy odpowiadają na bieżąco.
Absolutnie nie ma możliwości rozmowy przez czat, chyba ze z czatbotem. Albo ta opcja jest gleboko ukryta.
@_arch-angel_, pod linkiem możesz opisać swój problem. Czatbot zaproponuje Ci rozwiązanie, z którego nie musisz korzystać i możesz wybrać opcję ''Nie, Nadal potrzebuję pomocy''.
Na kolejnej stronie pojawią się opcje kontaktu. Przy opcji czatu znajdziesz informację ''W razie potrzeby czatbot może poprosić o wsparcie doradcę''.
Wystarczy, że w oknie czatu poprosisz o doradcę, aby dołączył do rozmowy.
Robilem to, ale czatbot odpowiadał, ze na chwilę obecna nie ma dla mnie rozwiazania. Nigdzie też nie ma opcji wybory rozmowy z konsultantem przez czat. A czatbot po wpisaniu konsultant proponuje jedynie kontakt email z formularza. Więc nie, nie można rozmawiać z konsultantem przez czat. Może warto to sprawdzić, zamiast marnować czas klientów?
@_arch-angel_, bardzo dziękuję za Twoje uwagi i przepraszam za utrudnienia, pochylimy się nad tym!
Twoje zgłoszenie mailowe trafiło już w odpowiednie ręce - niedługo otrzymasz odpowiedź.