anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnością

Client:22444393
#1 Nowicjusz#

Witam, w dniu wczorajszym dokonałem płatności internetowej blikiem za zamówienie, które kupiłem na allegro w dniu wczorajszym. Pieniądze zeszły mi z konta na co mam potwierdzenie przelewu. Niestety sprzedawca nie otrzymał mojej wpłaty, kontaktowałem się z nim mailowo i telefonicznie w celu potwierdzenie nie otrzymania środków. Dzwoniłem również do banku Santander i zgłosiłem sprawę i reklamację. Podaję numer oferty: 11428928117. Co w takiej sytuacji mam zrobić? Jak odzyskać pieniądze i ponownie opłacić? Proszę o szybki kontakt. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

estaw1
#8 Zapaleniec#

@Client:22444393 Wejdź w Moje zakupy, potem kliknij Szczegóły zakupu, następnie Rozwiń szczegóły zakupu. Masz tam po prawej stronie status wpłaty. Zakończona - sprzedawca otrzymał pieniądze. Anulowana lub Nieudana, pieniądze wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni. Jeśli tak jest, ponów płatność. 

oznacz moderatorów