Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Chciałam dokonać spłaty za Allegro Pay. Po wciśnięciu przycisku "spłać" przekierowało mnie na stronę mojego banku. Wszystko robiłam jak zawsze, ale płatności nie widzę ani na stronie banku ani w aplikacji allegro. Proszę o pomoc.
@kasiunia3211 Najlepiej skontaktuj się z bankiem w celu potwierdzenia, że do płatności ostatecznie nie doszło. Kiedy uzyskasz takie informacje, będziesz mogła ponowić wpłatę. Mam nadzieję, że tym razem się uda.
Dziękuję za szybką odpowiedź. Niestety w banku nie widać tej płatności. Wszystkie inne płatności online mimo trwającego weekendu pokazują się jak zawsze. Problem mam jedynie z Allegro Pay. Dwa razy już próbowałam spłacić, najpierw całość, potem pojedynczo i nadal bez zmian. Nigdy wcześniej nie miałam tego problemu nawet w weekend.
Pozdrawiam
W emailu tym z allegro pay masz numer konta gdzieś niżej też się oszukałem tego zanim znalazłem, na który trzeba wpłacić pieniądze, spróbuj dokonać płatności w ten sposób.
Na pewno jesteś na dobrym koncie? umowa jak każda przychodzi na maila i tam masz nr konta i wielkość rat.
Dostałam umowę na maila. Ale chodzi o to, że zawsze płaciłam z automatu z poziomu aplikacji allegro, przekierowanie szło do mojego banku i wszystko było ok. A teraz przyszła na maila tylko umowa a płatność z poziomu aplikacji nie poszła jakby wcale, bo nie ma po niej śladu w banku.
Powinni wiedzieć o tym tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=c2f4a079-47f6-4949-a174-a496fe1b1805&subjectId=aff65b40-b...