anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze spłatą allegro pay

kasiunia3211
#7 Wielbiciel#

Witam!

Chciałam dokonać spłaty za Allegro Pay. Po wciśnięciu przycisku "spłać" przekierowało mnie na stronę mojego banku. Wszystko robiłam jak zawsze, ale płatności nie widzę ani na stronie banku ani w aplikacji allegro. Proszę o pomoc. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kasiunia3211 Najlepiej skontaktuj się z bankiem w celu potwierdzenia, że do płatności ostatecznie nie doszło. Kiedy uzyskasz takie informacje, będziesz mogła ponowić wpłatę. Mam nadzieję, że tym razem się uda.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

kasiunia3211
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za szybką odpowiedź. Niestety w banku nie widać tej płatności. Wszystkie inne płatności online mimo trwającego weekendu pokazują się jak zawsze. Problem mam jedynie z Allegro Pay. Dwa razy już próbowałam spłacić, najpierw całość, potem pojedynczo i nadal bez zmian. Nigdy wcześniej nie miałam tego problemu nawet w weekend. 

Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

tomas85_2009
#7 Wielbiciel#

W emailu tym z allegro pay masz numer konta gdzieś niżej też się oszukałem tego zanim znalazłem, na który trzeba wpłacić pieniądze, spróbuj dokonać płatności w ten sposób. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Na pewno jesteś na dobrym koncie? umowa jak każda przychodzi na maila i tam masz nr konta i wielkość rat.

oznacz moderatorów

kasiunia3211
#7 Wielbiciel#

Dostałam umowę na maila. Ale chodzi o to, że zawsze płaciłam z automatu z poziomu aplikacji allegro, przekierowanie szło do mojego banku i wszystko było ok. A teraz przyszła na maila tylko umowa a płatność z poziomu aplikacji nie poszła jakby wcale, bo nie ma po niej śladu w banku. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów