Witam!
Chciałam dokonać spłaty za Allegro Pay. Po wciśnięciu przycisku "spłać" przekierowało mnie na stronę mojego banku. Wszystko robiłam jak zawsze, ale płatności nie widzę ani na stronie banku ani w aplikacji allegro. Proszę o pomoc.
@kasiunia3211 Najlepiej skontaktuj się z bankiem w celu potwierdzenia, że do płatności ostatecznie nie doszło. Kiedy uzyskasz takie informacje, będziesz mogła ponowić wpłatę. Mam nadzieję, że tym razem się uda.
Dziękuję za szybką odpowiedź. Niestety w banku nie widać tej płatności. Wszystkie inne płatności online mimo trwającego weekendu pokazują się jak zawsze. Problem mam jedynie z Allegro Pay. Dwa razy już próbowałam spłacić, najpierw całość, potem pojedynczo i nadal bez zmian. Nigdy wcześniej nie miałam tego problemu nawet w weekend.
Pozdrawiam
W emailu tym z allegro pay masz numer konta gdzieś niżej też się oszukałem tego zanim znalazłem, na który trzeba wpłacić pieniądze, spróbuj dokonać płatności w ten sposób.
Na pewno jesteś na dobrym koncie? umowa jak każda przychodzi na maila i tam masz nr konta i wielkość rat.
Dostałam umowę na maila. Ale chodzi o to, że zawsze płaciłam z automatu z poziomu aplikacji allegro, przekierowanie szło do mojego banku i wszystko było ok. A teraz przyszła na maila tylko umowa a płatność z poziomu aplikacji nie poszła jakby wcale, bo nie ma po niej śladu w banku.
Powinni wiedzieć o tym tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=c2f4a079-47f6-4949-a174-a496fe1b1805&subjectId=aff65b40-b...