anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zrealizowaniem platnoci zakupu z koszyka

Rafalpozarycki
#8 Zapaleniec#

witam jest problem z dokonaniem zakupu. W koszyku mam kilka rzeczy chcialem zaplacic przez allegro pay lub bezposrednio do kasy wychodzi blad zakupu po stronie allegro prosi zeby sprobowac za kilka minut

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

LEW433
#21 Demiurg#

A może przedmiot jest na liście tych co się nie da tak kupić, albo masz zaległości w Pay?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Rafalpozarycki Czy możesz pokazać mi zdjęcie lub zrzut swojego ekranu? Podczas dokonywania zakupu korzystasz z aplikacji mobilnej, czy wersji www na komputerze? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Rafalpozarycki
#8 Zapaleniec#

Screenshot_20220710-105847.png

 zadnych zaleglosci w allegro pay nie ma ta informacja wychodzi tylko w aplikacji w telefonie. Przez kompa zakupilem produkt normalnie.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Rafalpozarycki Odinstaluj aplikację i zainstaluj ją ponownie. Mam nadzieję, że to pomoże.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#
Najlepiej zainstalować aplikację ponownie
oznacz moderatorów

Rafalpozarycki
#8 Zapaleniec#

Screenshot_20220710-124719.png

 odinstalowalem appke a teraz nie moge zainstalowac ponownie na telefon posiadam samsunga s6 wczesniej wszystko dzialalo

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A po odinstalowaniu zrestartowałeś telefon?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Rafalpozarycki aplikacja działa na androidzie 8 i nowszym

oznacz moderatorów

Rafalpozarycki
#8 Zapaleniec#

To znaczy ze juz nie bede mial apki bo nowa dziala tylko w nowszym androidzie?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak ale i tak ci nie działała.😔

oznacz moderatorów

Rafalpozarycki
#8 Zapaleniec#

Dzialala bez zarzuty do poki nie pojawil sie problem z zakupem z koszyka....odinstalowanie to raczej nie byl najlepszy pomysl

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Rafalpozarycki dam Ci radę jaka sam dostałem.

"Powinien Pan kupić nowszy telefon"

taką radę dostałem od obsługi X-kom, ale myślę, że w tym przypadku również będzie odpowiednia

oznacz moderatorów

moseba
#1 Nowicjusz#

Właśnie u mnie występuje ten sam błąd. I czytam poniższe porady dla Pana i sama nie wiem co teraz zrobić. U mnie jeszcze jest tak, że jak chcę kupić bez koszyka daną jedną rzecz bezpośrednio przechodząc do kupuję i płacę transakcja przebiegła pomyślnie, ale jak już z koszyka chcę przejść do płatności to występuje ten sam problem co u Pana. 

oznacz moderatorów

lkis
#2 Obserwator#

Tak samo jest i mnie, jak jest szybki zakup jednej rzeczy to da się zapłacić, jak więcej to z koszyka to właśnie wyskakuje taka tablica jak powyżej!

oznacz moderatorów

Waldek68B
#7 Wielbiciel#

Mam taką samą sytuacje, niewiem co mam z tym zrobić, żadnych zaległości w opłatach nie mam.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A nie mylisz problemu, co mają zaległości z brakiem możliwości zapłacenia przez koszyk przez apkę?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Waldek68B Z jakiego urządzenia i oprogramowania korzystasz? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów