anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przeniesienie usługi Allegro Pay na drugie konto

MAMY ROZWIĄZANIE!
rostov84
#10 Popularyzator#

Cześć,

mam 2 konta na Allegro założone na te same dane. Na jednym z nich aktywowana jest usługa Allegro Pay. Wiem, że w takiej sytuacji nie mogę korzystać z tej usługi na obu kontach. Czy mogę w jakiś sposób dezaktywować ww. usługę na jednym koncie, a aktywować na drugim?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@rostov84 Cześć. 🙂 W tej sprawie napisz do nas bezpośrednio przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc 🙂 Pracownik Allegro zweryfikuje Twoją aktywną umowę i wtedy otrzymasz odpowiedź 🙂 

oznacz moderatorów
rostov84
#10 Popularyzator#

@ko_alka, dziękuję, skorzystam! 😉

@LEW433, sens jest taki, że na jednym z kont (tym, na którym mam aktywowane Allegro Pay) zamierzam zrezygnować z dalszego opłacania Allegro Smart

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Ok.😁

oznacz moderatorów
rostov84
#10 Popularyzator#

@ko_alka niestety, nie udało mi się nic załatwić. Otrzymałem standardową odpowiedź:

Usługę Allegro Pay, można aktywować raz na jedne dane osobowe i nie będzie możliwości jej aktywowania na innym koncie. W takim przypadku, zachęcam do korzystania z konta na którym ma Pan aktywną usługę. 

Czy coś da się jednak z tym zrobić? Nie chcę płacić drugi raz za Smarta na koncie, na którym dziś mi ta usługa wygasa, tylko po to, żeby móc tam korzystać z Allegro Pay.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@rostov84 dołącz do Allegro Family

oznacz moderatorów
rostov84
#10 Popularyzator#

Faktycznie, to jest wyjście. Nie myślałem, że ten patent działa w przypadku dwóch kont założonych na te same dane, ale wygląda na to, że tak. 😉

Ale dziwnie to wygląda. Przystąpiłem do Allegro Family. Opłata za Allegro Smart na tym koncie miała być uiszczona do 14 marca, czyli do wczoraj. Mimo to, w ustawieniach konta wciąż mam informację, że usługa Allegro Smart wygasa, a nie już wygasła. A w aplikacji mam info, że wygasa dopiero 29 marca. Jakieś 15 dni gratis?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rostov84 tak, 15 dni to okres wypowiedzenia, w którym usługa jest jeszcze aktywna 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
rostov84
#10 Popularyzator#

@la_nika, dziękuję za informację!

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Jaki w tym cel, skoro masz dwa aktywne konta?

oznacz moderatorów