Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Dodałem do koszyka towar, dla którego sprzedający udostępnił opcję rat zero (15 rat).
Po wejściu w opcje "dostawa i płatności" nie mogę wybrać płatności za pomocą rat zero. Dostępna jest tylko opcja "allegro pay". Faktycznie posiadam tą opcję także. Natomiast zależało mi na uzyskaniu kilkunastu rat z oprocentowaniem 0% (jak w ratach zero).
Co jest powodem braku możliwości wyboru płatności przez raty zero?
@rk_1980 Podaj numer oferty, o którą chodzi.
Numer oferty: 11717284352
@rk_1980 W koszyku z metod płatności wybierz "Raty" i kliknij "Przejdź do wniosku". Powinieneś zobaczyć opcję zakupu z ratami zero w tej formie:
Właśnie niestety nie mam opcji rat zero.
Widzę jedynie formę płatności allegro pay. Tam ew. wybór 1-2 rat zero oraz pozostałe już z oprocentowaniem. Czy allegro pay nie wyklucza rat zero?
@rk_1980 Nie wyklucza, tylko jak pisałem jak są w ofercie wcale nie oznacza że po przejściu do wniosku będzie tak samo.
@rk_1980 Nie możesz zmienić metody płatności? Prześlij zrzut ekranu, na którym widoczny będzie cały formularz.
W koszyku nie zobaczysz rat zero tylko opcję Raty, jak napisałam wyżej.
@rk_1980 Na tym zrzucie nie widać wszystkich dostępnych metod płatności. Niżej powinieneś je widzieć. Sprawdź to, korzystając z innej przeglądarki.
Witam! Potwierdzam - po zmianie przeglądarki, pojawiły się dodatkowe opcje płatności. Swoją drogą, to powinno to zostać zgłoszone do programistów oraz poprawione. Pozdrawiam
@rk_1980 Wina leży w przeglądarce, zatem najlepiej wyczyść dane, a także sprawdź, czy jest zaktualizowana. 🙂
Nie w przeglądarce, tylko w mnogości dostępnych, różnorodnych rozwiązań. Mam aktualnie prawie wszystkiej, dostępne przeglądarki na komputerze (ze względu właśnie na takie sugestie "naprawiania" problemów serwisów www) - jedni sugerują FF, jedni Chrome, Edge (choć to to samo), mam nawet Operę jak już ww. zawodzą. Myślę jednak, że prawdziwym powodem jest mnogość dostępnych rozwiązań. Np. chociażby obsługa serwisu przez aplikację na urządzenia mobilne. Projekty te realizowane są przez różne zespoły programistów, stąd często sporo różnic w obsłudze itp. Oczywiście na niekorzyść wypadają tutaj interfejsy www (właśnie chociażby przez mnogość dostępnych przeglądarek). Nie wiem tylko czy dziwić się, że programiści nie nadążają nad zmianami, skoro programują dla jednego z największych portali sprzedażowych?
@rk_1980 Strony są przez nas projektowane tak, żeby ich obsługa była możliwa przez najpopularniejsze przeglądarki i dostosowywane na bieżąco do aktualizacji. Nie mamy wpływu na to, ile tych przeglądarek na rynku jest.
Mamy stronę na desktop, a także aplikację mobilną, bo nie każdy korzysta z komputera — coraz więcej osób posługuje się wyłącznie telefonem.
Rozumiem to doskonale - do ideału możemy wszyscy wyłącznie próbować dążyć. Mnie osobiście, bardziej od idealnej aplikacji czy strony brakuje dostępu do wsparcia. Jeszcze niedawno działał chat z konsultantem i po ew. przegrzebaniu pomocy i dalszym problemom, można było jeszcze liczyć na pomoc pracownika firmy - czasem trwało to dłużej, czasem krócej - ale kontakt był. Później z marnym skutkiem, obsługę przejęły boty - może niedługo się "podciągną" w pomocy 🙂 Natomiast teraz zostaje nam próba pomocy ze strony "społeczności" - rozumiem doskonale obcięte za pomocą takich zabiegów koszty prowadzenia firmy ale jednak w mojej opinii ucierpiał na tym najbardziej proces wsparcia użytkownika 🙂
@rk_1980 Na stronie https://allegro.pl/pomoc/kontakt możesz wybrać z kilku opcji kontaktu, spójrz:
Po wejściu w formularz wystarczy wpisać swoje pytanie i system automatycznie przekazuje sprawę do odpowiedniego specjalisty.
Chociaż (i tutaj pewnie jako moderatorka nie zaskoczę 🙂 🙂 ) ja najbardziej zachęcam do zadawania pytań na Gadane.
No i właśnie takiej opcji szukałem.
Wchodząc w sekcję "Pomoc" na przeglądarce www mam takiej okno:
Idąc, dalej - wchodząc w podkatgorię, serio trudno odnaleźć scenariusz, który umożliwiałby wyświetlenia okna kontaktowego. Co innego przy wejściu w podany wyżej link - wtedy jest podstrona kontaktowa. Pewnie zostało to zmienione przy przebudowie serwisu.
@rk_1980 To ze w ofercie jest taka opcja nie oznacza że w każdej chwili masz dostęp do takich rat, wszystko zależy od banków czy udostępniają taką możliwość. Klikasz po lewej w formach palności "raty" i dopiero widzisz tą możliwość.