Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Spłaciłam allegro Pay , z konta zostały ściągnięte mi pieniądze , ale na allegro Pay dalej jest ta suma do spłaty.
Czy ktoś z Was mial taka sytuacje i co dalej robić ?
@Client:48958643 jeśli do jutra w Panelu nie pojawi się informacja o spłaceniu umowy, napisz proszę za pomocą tego formularza. Po telefonicznej weryfikacji tożsamości Doradca Allegro Pay będzie mógł to wyjaśnić.
Dziekuje bardzo
U mnie dokładnie taka sama sytuacja. Może warto sprawdzić czy nie macie jakiegoś problemu?
@diagapercy @Client:48958643 rzeczywiście mamy kilka zgłoszeń na ten temat.
Czy oboje zleciliście spłatę BLIKiem?
Tak, ja płaciłam blikiem
Witam zapaciłam dziś zakupy allegro pay . zatwierdziłam w banku płatność poszła pieniądze z konta też zostały pobrane . a nie są widoczne w spłacie allegro pay. proszę o kontakt z konsultantem.
@korcia_81 możesz skontaktować się w tej sprawie z Doradcą Allegro Pay za pomocą tego formularza. Doradca Allegro Pay, będzie mógł Ci pomóc.
Widzę, że przy cyklicznych zakupach i płatnościach za pomocą AP temat jest nie do ogarmiecia. Zestawienia w AP są bardzo nieczytelne zwłaszcza, gdy coś z danego zakupu zostaje zwrócone. Trzeba by za każdym razem ślęczeć i weryfikować czy wszystko się rozliczyło.
Nie tego oczekuje się od monopolisty na polskim rynku eCommerce.
@bartek.s jeśli masz propozycję, w jaki sposób moglibyśmy poprawić czytelność w panelu Allegro Pay, to zachęcam do podzielenia się Twoim pomysłem tutaj. Zweryfikujemy wtedy możliwość wprowadzenia zmian, im więcej szczegółów nam podasz, tym lepiej będziemy mogli przeanalizować Twoją propozycję. 😊