Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@polinaa21 Jeśli skontaktowałeś się w tej sprawie przez formularz, przesyłając potwierdzenie wpłaty, poczekaj na odpowiedź od osób, które znają szczegóły sprawy.
Tak więc czekam😀
Temat dalej jest nierozwiązany więc proszę o rozwiązanie ponieważ ani bank ani allegro nie poinformowało że w danym dniu przez portal allegro nie będzie można płacić w banku Santander ,nie był dostępny ani przelew ani blok i zero info zero przed całym zdarzeniem ,do informacji milion razy o niezapłacenie są wszyscy szybcy ,jednak do księgowania i choćby odchaczenia sprawy nie !!!
@polinaa21 Rozumiem Twoje stanowisko i zdaję sobie sprawę, że nie jesteś zadowolona z odpowiedzi jaką otrzymałaś, ale tak jak poinformował Cię nasz pracownik w korespondencji mailowej, proces księgowania płatności przelewem tradycyjnym wynosi do 3 dni roboczych. Termin podany w umowie do spłaty, jest terminem kiedy wpłata ma się pojawić na rachunku, ale nie mamy możliwości aby to przyspieszyć.