Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Szantym Proszę opisz dokładnie problem, z którym się zgłaszasz.
Witam. Dnia 25.04.2024 miałem otrzymać na adres domowy zakupioną przesyłkę. O godzinie 15.50 otrzymałem sms informujący mnie iż przesyłka została przekierowana do automatu DHL BOX po nieskutecznej próbie doręczenia pod wskazany adres. Ponieważ byłem w domu zadzwoniłem pod numer kuriera. Kurier (z za wschodniej granicy) oświadczył mi iz otrzymał polecenie od swoich przełożonych ( w związku z nawałem pracy ) aby wszystkie przesyłki wkładał do automatu a nie dostarczał pod wskazany adres. Poprosiłem aby się przedstawił , odmówił i się rozłączył. Dzień wcześniej takiej samej sytuacji doświadczyła moja żona, tyle że wowczas kurier nawet nie odezwał telefonu. Ja mam 70 lat mieszkam na czwartym piętrze w budynku bez windy. Wykupiłem u państwa usługę Smart aby mieć pewność dostawy a nie mam nawet gdzie zgłosić się ze skargą. Proszę o pomoc.Pozdrawiam . Andrzej