anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie zwrócił pieniędzy za zwrócony przedmiot

Client:104610711
#7 Wielbiciel#

Witam.

Zakupiłam na Allegro przedmiot. Jednak po tym jak przyszedł zgłosiłam zwrot. Odesłałam, zwrot już dawno został odebrany przez sprzedawcę. Nie dotarły do mnie pieniądze za zwrot, mimo że sprzedający twierdzi, że wykonał zwrot pieniędzy 6 maja przez Allegro. Ale u mnie w zakładce zakupu zwrot jest na etapie "zwrot u sprzedającego - w trakcie weryfikacji". Zwrot dotarł do sprzedającego 9 maja. Kontaktowałam się ze sprzedającym, ale on twierdzi, że mam się kontaktować z Allegro, bo oni zwrócili, tylko Allegro ma jakieś błędy. Jakoś wątpię, aby Allegro "miało błędy". Wiem jak wygląda kodowanie płatności w serwisach internetowych, bo sama jestem programistką. Przecież to nie pracownicy Allegro zlecają przelewy, to się dzieje automatycznie przez system płatności, do którego przekierowuje Allegro. Może to sprzedający wysłał środki nie tam gdzie trzeba albo nie dokończył płatności? Co ja mam z tym faktem zrobić?

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104610711 Możesz napisać o któe zamówienie chodzi? Sprawdzę to.

Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

#7 Wielbiciel#

Numer zamówienia: 80133ce1-cbe0-11ec-b3cc-71bdb9410224

oznacz moderatorów

#7 Wielbiciel#

Innego identyfikatora zamówienia nie widzę.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104610711 Potwierdzam, że sprzedający zlecił zwrot poprawnie 6 maja. Środki powinny wrócić na rachunek, z którego płaciłaś. Sprawdź proszę ponownie wpływy na to konto od daty zlecenia zwrotu. 

Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

#7 Wielbiciel#

Sprawdziłam konto jeszcze raz. Zwrot za to zamówienie nie doszedł. 😕

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:104610711