Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Dokonałem zakupu na allegro pay. Zgłosiłem zwrot produktu. Minęły 2 tygodnie od odebrania zwrotu przez sprzedającego i zgłosiłem dyskusje. Sprzedajacy przepraszał ze tak długo i że zwróci pieniądze. Zwrócił co prawda, alw pomniejszoną kwotę o jakieś 10 procent. Co w takim przypadku? Przecież musi mi oddac całość prawda? Nie zweryfikował zwrotu przez pełne 2 tygodnie. Paczka przezemnie została otwarta
@cisek222 jesłi pradukt stracił na wartości bedąc w Twoim posiadaniu - sprzedający może proporcjonalnie pomniejszyć kwote zwracanych srodków
No ale nie wyrobił się w terminie przewidzianym na weryfikację zwrotu. Nie ma to znaczenia?
@cisek222 z pewnością terminy mają większe znaczenie w przypadku reklamacji. Natomiast w przypadku odstąpienia od umowy - szczerze mówiąc nie spotkałem sie z tym aby przekroczenie terminu miało znaczenie. Nie znam przepisu który by nakladał sankcje na konsumenta jesli przekroczy dwutygodiowy termin ani na sprzedawce za jego przekroczenie.
Na pewno jest mowa o dopuszcalnym pomniejszeniu wartości zwrotu natomiast o sankacjach za przekroczenie terminów nie wiem
Ale byc może po prostu nie doczytałem ( my zwracamy środki max w ciągu 24 godzin od otrzymania paczki wiec nigdy nie było mii to potrzebne) musiałbyś dokładniej sprawdzić w Ustawie Konsumenckiej