Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
"Sprzedawca zablokowany, znajdź innego sprzedającego". Taki komunikat wyskakuje gdy klient chce dokonać zakupu. W czym tki problem
@ujacka24_pl sprzedający, u którego próbujesz zrobić zakupy, ma zablokowane konto za łamanie regulaminu Allegro, więc nie ma innej opcji niż poszukać innej oferty.
miałem podobny przypadek, pytanie dlaczego skoro sprzedawca jest zablokowany jego ofert są wciąż aktualne? Ja nie mogłem zapłacić za kupiony towar przez 2 tygodnie co pokazuje, sprzedawca wciąż w ofercie miał kilka stron produktów. Allegro toleruje oferty, których nie można kupić - jaki w tym sens?
więc powinny być w jakiś sposób zawieszone / niewidoczne.
To tak jakby iść do sklepu po chleb, sięgnąć wrzucić go z półki do koszyka a na kasie a pani ekspedientka powie: "ten chleb jest, ale nie może go pan kupić"
a przecież skoro nie można kupić to wystarczy go wycofać na zaplecze i na nowo położyć na ladę kiedy będzie faktycznie do kupienia. O ile nie sczerstwieje
Albo Allegro tylko tak twierdzi. Nikt na tym portalu nie nadąża za zamianami. Regulamin to świstek, którego treść modyfikują jak chcą i kiedy chcą. Allegro twierdzi, że Katalog to ich własność stąd mają prawa do zdjęć i opisów, ale jak z nim są problemy to wtedy okazuje, że to Sprzedawca za niego odpowiada;) Punkt widzenia zależy od siedzenia i problemu. Kompletnie nieprzewidywalny i dziki "partner". Firmy ze wschodu lepiej rozumieją zasady współpracy B2B niż ten pseudo gigant.
jestem kupującym, próbowałam opłacić zakupy u kilku sprzedających jedną płatnością jednocześnie i przy wszystkich sprzedających pojawił się ten komunikat "Sprzedawca zablokowany Znajdź innego sprzedającego", z czego wnioskuję że problem jest gdzie indziej.
Nie wierzę że miałam takiego pecha, że wybrałam zakupy akurat u 6 zablokowanych sprzedających (2 lub 3 jeszcze bym uwierzyła, ale 6 !!!).
poza tym skoro są zablokowani to dlaczego ich oferty są dostępne,
co mi z tego, że mają to czego potrzebuję, skoro nie można tego kupić
Co mam z tym zrobić ???
Cześć, @LINKA100. Sprawdzę to i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
I jeszcze kupon na 20 zł mi się zmarnował przez to, że nie mogłam opłacić zakupów, już jest niedostępny
Powinni ci go zwrócić.
@LINKA100 w imieniu Marii, wracam z odpowiedzią.
Informacja dotyczy sprzedającego z ofert nr 16480269543 i nr 16480266435. Sprzedający powinien zweryfikować konto u operatora płatności.
W tej sytuacji anuluj proszę rozpoczętą płatność, wówczas kupon wróci na Twoje konto i złóż zamówienie ponownie, ale bez wymienionych ofert.
Nie znalazłam opcji "anuluj płatność" dotyczącej wszystkich 6 zakupów więc zrobiłam "anuluj zakup" dla tego sprzedającego, co poskutkowało tym, że pojawił mi się komunikat "płatność anulowana" także przy pozostałych sprzedających
niestety kupon nie wrócił, a obawiam się, że jeśli teraz zrobię coś innego niż "opłać zakup" to naliczą mi się koszty przesyłki, bo niektóre zakupy były poniżej 45zł a minął już termin z niższym progiem do smarta i wtedy będę więcej w plecy niż oszczędzę na kuponie
Allegro koniecznie powinno zablokować możliwość wrzucania do koszyka rzeczy od zablokowanych sprzedających, bo tylko kłopot z tego jest.
@LINKA100 wyjaśniam kwestię kuponu.
To, co mogę w tej chwili polecić, to abyś spróbowała skorzystać z opcji "opłać zakup", aby sprawdzić czy warunki Smart! będą takie jak w czasie promocji. Sama promocja niestety nie jest już aktywna i technicznie nie będziemy mieć możliwości, aby zmienić to dla pojedynczych transakcji.