Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dokonałam zakupu, pojawił się jakiś błąd serwisu, po czym nie mogłam dokonać płatności, płatność musiała zostać ponowiona aż dwa razy z tego samego powodu, dopiero po 3 próbie udało się opłacić zakup, pieniądze z banku wyszły, a status płatności na allegro bez zmian - płatność w toku. Co w takiej sytuacji? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@remastered W takiej sytuacji trzeba czekać. Zgodnie z regulaminem, wpłaty są przekazywane sprzedawcom do końca następnego dnia roboczego po zleceniu. Często są przekazywane niemal natychmiast, ale nie musi tak być za każdym razem.
@remastered Jeśli jesteś pewna, że środki wyszły z banku i do jutra wpłata nie zmieni statusu, daj nam znać. Postaramy się pomóc.