anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam, jest nadpłata, zapłaciłam Allegro zapłać póżniej , 2 razy za ten sam produkt ponad 130zł. Do

Client:46082982
#8 Zapaleniec#

Witam, dokonywałam kilka zakupów "zapłać póżniej". Tak jakoś mi wyszło, że 2 razy uregulowałam dług wobec Allegro Pay, za ten sam zakup. Pisałam i z dowodami 2 razy wpłaty na tą samą kwotę. Dlaczego allegro mi tego na mój rachunek nie zwraca. Jak ja sama mogę tę nadpłatę wybrać? To jakieś bzdury. Allegro Pay ma mój nr. konta i kategorycznie żądam zwrotu, nie będę 2 razy płacić za to samo. To jest ponad 131zł.

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:46082982 Jeśli na Twoim koncie powstała nadpłata, to wprowadź swój numer konta w Panelu Allegro Pay: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-pay 

Zrobisz to w zakładce "Zarządzanie nadpłatami":

ko_alka_0-1654930593423.png

oznacz moderatorów

Client:46082982
#8 Zapaleniec#

tam zrobiłam to, tylko allegro nie spieszy się aby zwrócić pieniądze.

oznacz moderatorów

Client:46082982
#8 Zapaleniec#

Witam ponownie, już ok. Allegro Pay zwróciło mi nadpłatę. Dzięki.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:46082982 Świetnie, dziękuję za potwierdzenie 🙂 

oznacz moderatorów

brat2_22
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry

Mam podobny problem jest nadpłata, podałem numer konta. Mijają tygodnie a Allegro nie dokonuje zwrotu. Nie ma jak się skontaktować, tylko z robotem można porozmawiać. To nic nie daje. Miał może ktoś taki problem i jak go rozwiązać?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@brat2_22 a próbowałeś przez ten formularz . Podane konto należy do Ciebie?

może pomoże szybciej @ko_alka 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@brat2_22 hej 🙂 Widzę, że napisałeś do nas w sprawach nr 24436788 i nr 24436805. Poczekaj proszę na odpowiedź, Doradcy z Allegro Pay przekażą Ci informację na temat nadpłaty w wiadomości e-mail. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

krzych-polo
#7 Wielbiciel#

Mam tak samo. Od ponad 100 dni . Kilkukrotne kontakty formularzem nic nie dały . Kilka razy telefony i rozmowa z konsultantem też nic nie dała.Teraz jak jest czatbot to już porażka . Zerowa możliwość kontaktu . Zawsze trzeba nagrywać wszystkie telefony do i od allegro. To kpina jak nas traktują. Wysyłam wezwanie do zwrotu listem poleconym i kieruje sprawę do sądu . Nic innego mi nie pozostało . W allegro pay jest nr mojego konta oczywiście.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@krzych-polo Cześć. 🙂 Próbowaliśmy się z Tobą skontaktować mejlowo kilka razy, ale nasze wiadomości pozostają bez odpowiedzi. Żeby udzielić Ci informacji w sprawie nadpłaty, konieczna będzie weryfikacja Twojej tożsamości. Umów proszę rozmowę telefoniczną tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9ea8cdb3-4cc7-4b51-8ad0-03a2fec1f6e0

oznacz moderatorów

krzych-polo
#7 Wielbiciel#

To niestety jest nieprawda . Próbowaliście się kontaktować czatbotem . Mam nagrania na dowód tej niby próby kontaktu. Wiadomości mailem nigdy nie dotyczyły tej sprawy czyli zwrotu mojej nadpłaty . To jest manipulacja informacją. Robię zrzuty ekranu , aby mieć dowody na waszą prawdomówność. Rozmowy dotyczące zwrotu nadpłaty to ponad godzina nagrań . Po co mam znowu bić pianę i gadać po próżnicy . Wszystko co macie wiedzieć już powiedziałem . Nr mojego konta macie . Tylko kasy brak ponad 3 miesiące .

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@krzych-polo Przed chwilą próbowaliśmy się z Tobą skontaktować w tej sprawie. Ponowimy próbę kontaktu telefonicznego. 

oznacz moderatorów

krzych-polo
#7 Wielbiciel#

Po co ? Kwotę nadpłaty znacie , nr konta znacie . Wszystko powiedziałem wielokrotnie w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Z czatbotami nie gadam. Swoich danych osobom dzwoniącym z nieznanych nr nie podaję. Zresztą powiedziałem wszystko wielokrotnie . I tyle .

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@krzych-polo Przykro mi, ale musimy zweryfikować Twoją tożsamość, żebyśmy mogli przekazać Ci więcej informacji w tej sprawie. 

Jeśli czujesz obawy i nie chcesz skontaktować się z nami telefonicznie, to napisz do nas wiadomość prywatną na czacie i powołaj się na numer sprawy 30732698. 

oznacz moderatorów

krzych-polo
#7 Wielbiciel#

Ja nie potrzebuje więcej informacji od was. Wiecie Państwo czego oczekuję . Sprawdźcie stan nadpłat na moim koncie . Tak trudno to zrozumieć?

oznacz moderatorów

krzych-polo
#7 Wielbiciel#

Przez ponad 100 dni wielokrotnie prosiłem o zwrot nadpłaty . Po 5 dniach od kontaktu na czacie nadpłaty już nie mam , ale na konto bankowe nic nie wpłynęło . Gdzie są moje pieniądze ? Nie chodziło mi o likwidację nadpłaty tylko o zwrot . Proszę o dokumenty potwierdzające przelew . Może być wiadomość prywatna .

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@krzych-polo Przykro mi, ale nie mogę Ci udzielić tych informacji na forum publicznym, najpierw musimy zweryfikować Twoją tożsamość, chodzi tutaj o kwestie bezpieczeństwa.

Żebyśmy mogli przekazać Ci więcej informacji w tej sprawie, skontaktuj się z nami telefonicznie lub napisz wiadomość prywatną na czacie i powołaj się na numer sprawy 30732698. 

oznacz moderatorów

krzych-polo
#7 Wielbiciel#

Próbowałem dzwonić , bot się odzywał 2 razy . No to może jakiś nr dacie , do ludzi .

oznacz moderatorów

wloniu
#7 Wielbiciel#

Witam czy udało się rozwiązać sprawę? Mam ten sam problem , po wpisaniu przeze mnie numeru konta nadpłata zniknęła. Allegro twierdzi ze przelew przyszedl tylko jeden raz a mi z konta poszlo dwa razy po ponad 300 zł.  

oznacz moderatorów