anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wykonałam przelew tradycyjny, jednak produkt widnieje jako'nieoplacony'

agusia19782010
#1 Nowicjusz#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  dzień dobry, tydzień temu 10.02 zamówiłam albumy fotograficzne. Wybrałam przelew tradycyjny, który wykonałam 14.02 za pomocą Poczty Polskiej. Dzisiaj otrzymałam email, ze płatność została nie zrealizowana.

 Z góry dziękuję za pomoc.

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@agusia19782010 prawdopodobnie źle przepisany tytuł 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@agusia19782010 Nasi pracownicy sprawdzą status Twojej płatności, ale napisz proszę do nas i prześlij jej potwierdzenie przez ten formularz zgłoszeniowy.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Takie to problemy z tymi przelewami tradycyjnymi.

oznacz moderatorów