Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Podczas zakupu frezarki zacięło się allegro i zamiast kupić jedną sztukę to kupiłam 3 sztuki. od razu anulowałam dwie aukcje , a za trzeci przedmiot zapłaciłam poprzez AllegroPay. Miało to miejsce 11 kwietnia i do tej pory widnieje ,ze muszę opłacić te dwie anulowane aukcje. Dzwoniłam do sprzedającego i on mówi,że nie może anulować aukcji , ponieważ z tych dwóch aukcji nie dostał pieniędzy , wysłał mi screen z potwierdzeniem. co w takim razie teraz mam zrobić , by allegro anulowało mi te zakupy i żebym nie musiała spłacać czegoś, czego nie dostałam. pozdrawiam Katarzyna
@d0siulka88 Sprzedawca nie może anulować zakupu. Przecież za tamte 2 nie zapłaciłaś, to nie widzę problemu. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
ok, to czemu w moim panelu AllegroPay dalej widnieją te dwa zakupy, które musze spłacić ? to samo zniknie? dziś mija już 11 dzień...
@d0siulka88 Poczekaj do jutra. Poprosiłem moderatorki.
dziękuję za zaangażowanie 🙂 dobrej nocki !
@d0siulka88 Masz zakup w "Moje zakupy" to jak tam anulowałaś to nic więcej nie musisz robić, natomiast jak to był zakup na raty a sprzedający nie otrzymał środków to także niczego nie musisz robić. Wystarczy to anulowanie zakupu, zniknie a jak Ci przeszkadza to ukryj i już.
Sprzedawca nie może anulować transakcji. Jeśli są nieopłacone - nie przejmuj się tym, za kilka dni Allegro automatycznie anuluje nieopłacone transakcje.
@d0siulka88 Wszystkie 3 sztuki opłaciłaś przez Allegro Pay. Wszystkie płatności są zakończone, a więc środki zostały przekazane sprzedającemu. To dlatego widzisz je w panelu do spłaty. Sprzedający powinien zlecić zwrot tych wpłat, bo anulowałaś dwa zamówienia. Jakie potwierdzenie Ci przesłał?
Najlepiej rozpocznij dyskusję. Możesz to zrobić tutaj. Jeśli nie uda Wam się dojść do porozumienia, nasz pracownik pomoże w wyjaśnieniu sprawy.
Dzwoniłam do nich, powiedziałam dokładnie to co tu zostało napisane, wysłali mi zdjęcie, że nie dostali pieniędzy, bo od razu anulowałam. Wysłali mi screen i faktycznie tam jest na szaro a nie na zielono, tak jakby pieniędzy nie otrzymali
@d0siulka88 Na tym zrzucie widać, że dwa zamówienia są anulowane, dlatego sprzedajacy powienien zlecić za nie zwrot środków. Tak jak radziła już Natalia, rozpocznij proszę dyskusję ze sprzedającym tutaj. Wówczas nasi pracownicy będą mieli wgląd w korespondencję między Tobą i sprzedajacym i będą w stanie Ci pomóc.