Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Państwo,
Chciałbym zgłosić niepokojące zachowanie sprzedawcy [edycja] Po wystawieniu przeze mnie opinii w serwisie Allegro (negatywnej, ale zgodnej z prawdą, opisującej moje doświadczenia dotyczące kontaktu telefonicznego oraz stanu produktu). Otrzymałem od sprzedawcy wiadomość SMS oraz e-mail o charakterze zastraszającym.
Sprzedawca powołuje się w niej na artykuły kodeksu karnego (212 i 268), grozi złożeniem prywatnego aktu oskarżenia oraz domaga się ode mnie zapłaty kwoty 2000 zł tytułem „odszkodowania”.
Uważam, że taka forma kontaktu jest próbą wywarcia presji na kupującym, aby usunął swoją opinię, co jest niedopuszczalne i stoi w sprzeczności z zasadami Allegro.
Posiadam zrzuty ekranu SMS oraz e-mail.
W jaki sposób mogę zgłosić sprawę na allegro i komu przesłać zrzuty ekranu ?
Grożenie sądem - to nie jest grożenie w potocznym tego słowa znaczeniu.
On Cię informuje o możliwości podjęcia takich kroków - co samo w sobie jest wymogiem formalnym gdyby sprawę faktycznie chciał skierować na drogę sądową - do czego ma prawo - jeśli uważa, że jego dobra zostały naruszone.
Żyjemy w wolnym kraju 🙂
Tak czy inaczej szansa na taki finał jest naprawdę minimalna a jeśli nie masz sobie nic do zarzucenia to nie masz się czym przejmować - to sprzedający będzie musiał udowodnić swoje racje przed sądem.
@Client:112835151 ale on grozi, że pójdzie do sądu, czy informuje🤔
Zobacz jakie mogą być skutki niewłaściwego komentarza https://simpliteca.com/medycyna/sprawa-przeciwko-znany-lekarz/
Ty masz prawo wystawić negatywa, sprzedający ma prawo się bronić - jedyną formą obrony jest dla dla niego pozew sądowy. Nie zastrasza cię, tylko informuje że może takie kroki podjąć. Inna sprawa że raczej tego nie zrobi
@Client:112835151 prześlij mi proszę zrzuty tych wiadomości wraz z linkiem do tego wątku na adres spolecznosc@allegro.com
Witam, wszystko zostało wysłane na podany adres e-mail.
@Client:112835151 napisał(a):
opisującej moje doświadczenia dotyczące kontaktu telefonicznego
Ja już oduczyłem się odbierać telefony od Sprzedających. Nigdy nic dobrego z tych telefonów nie było.
Skoro jest otwarta Dyskusja, to niech tam pisze. Jak mimo to dzwoni, to wiem, że będzie sapać.
Do nikogo nie „sapałem”, wręcz przeciwnie to ja zostałem źle potraktowany. Mimo wadliwego towaru.
@Client:112835151 parzcież @jabollus napisał, że to sprzedający "sapią" 😉
Jejku rzeczywiście, najmocniej przepraszam, źle zrozumiałem. 🙂
@Client:112835151 mam Twoją wiadomość, więc dziękuję i już działam.
@Client:112835151 A co ten Sprzedający nagadał Tobie przez telefon?
śmieszą mnie tego typu posty, publicznie obrażasz sprzedawcę
i żalisz się, że stosuje prawo
art 23 i 24 kodeksu cywilnego znasz?
Pani Ola jest już poinformowana o zaistniałej sytuacji i to było moim celem. Więc bez kręcenia dalszej afery. Dziękuję za uwagę i dobranoc. 😴
używaj @i wybieraj nick z listy będziesz konkretnym osobom odpisywał @Client:112835151
Pani Ola jest już poinformowana o zaistniałej sytuacji i to było moim celem. Więc bez kręcenia dalszej afery. Dziękuję za uwagę i dobranoc. 😴
@Client:112835151 Pani Ola przekazała tylko informacje dla bliżej niezidentyfikowanego zespołu specjalistów 😁 pozdrawiam i życzę sukcesów przy kolejnych zakupach😉