Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Od kilku tygodni nie.moge użyć aplikacji w terenie. Działa tylko po połączeniu z Wi-Fi. Można prosić o pomoc? W uprawnieniach aplikacji nie widzę opcji sposobu łączenia się, więc to raczej nie to.
Dzięki za odpowiedź.
Dzień dobry @casa_blanca! problem może leżeć w ustawieniach aplikacji, sieci lub urządzenia. Sprawdź proszę, czy aplikacja ma dostęp do danych komórkowych oraz, czy nie przekroczyłeś limitu danych. Możesz spróbować zrestartować urządzenie, sprawdzić aktualizację aplikacji oraz wyczyścić pamięć podręczną aplikacji.
Orange. Wszystko jest dobrze. Znam się na tych tematach. Coś z aplikacjami. **piiip** i allegro, i tylko na tych.
@murek35 Czy wykonałeś wszystkie czynności, które sugerowała w tym wpisie Monika?
Jakiego masz operatora? Miałem ten sam problem z Plusem - aplikacja nie ładowała się dopóki nie wyłączyłem trybu LTE. Może problem leży po stronie sieci?
U mnie to samo,IOS , iPhone, allegro I **piiip** działa tylko na vifi. Reszta działa normalnie. Wszystkie ustawienia właściwie. Zróbcie coś z tym. Ewidentnie to coś nie tak z aplikacjami