anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zrobiłam przelew do AllegroPay i brak informacji że pieniądze sa na koncie

Client:87393045
#7 Wielbiciel
 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:87393045 a na dobre konto ? a tytuł przelewu poprawny ? poprosimy  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  to sprawdzą 🙂

__________
Κώστας
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:87393045 czy dobrze rozumiem, że spłaciłaś zakup w Panelu Allegro Pay i nie otrzymałaś potwierdzenia? Sprawdź proszę czy tych zakupów nie masz w Panelu w części "Zakupy" i "Spłacone zakupy". 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów