Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Płaciłem z zakupy 90% bonem plus 10%% kwota z karty debetowej. Towar który zamówiłem okazał się wadliwy i po reklamacji i dłuższej konwersacji sprzedający postanowił zwrócić mi środki za towar.
Natomiast ja dostałem tylko 10% zwrotu które płaciłem karta a 90% które płaciłem bonem już nie.
Dlaczego nie dostałem zwrotu pełnej kwoty którą zapłaciłem za towar? Zaznaczę że ten bon też kosztował mnie pieniądze.
Prosze o odpowiedz.
Pozdrawiam
Jaki to był bon? bo po anulowaniu bony, monety powinny się odnowić w formie kuponu tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupony
@denis_kolo Kupon powinien się odświeżyć i być dostępny do wykorzytsania podczas kolejnych zakupów. Sprawdź proszę czy widzisz go w koszyku.