Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie, dnia 14 marca sprzedający przekazał do zwrotu środki za zakup który anulowałem żeby zmienić sposób dostawy który nie odpowiadał sprzedawcy (problemy z firmą spedycyjną). Do tej pory nie otrzymałem zwrotu. Co robić w tym przypadku, kontaktować się z Allegro czy Sprzedawcą. Z góry dziękuję za odpowiedź. Z poważaniem R.O.
@mamutowiec96 Wskaż proszę numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie. Sprawdzę to.
Na pewno szukasz tej kasy w allegro pay, a nie na własnym koncie? Dużo osób robi ten błąd... Jeśli to nie to to podaj numer transakcji i oznacz moderatorów to sprawdzą.
Zwrócił, wracają do Allegro Pay, szukałeś?
Nie wiem czemu nie przejrzałem dokładnie Allegro Pay, dziękuję wszystkim za odpowiedź. Z poważaniem R.O.